Nee hoor, je bedoelt het goed. En dat doe ik ook. Daarom bied ik nu mijn excuses aan voor deze flauwe twee woordjes.
Hans
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nee hoor, je bedoelt het goed. En dat doe ik ook. Daarom bied ik nu mijn excuses aan voor deze flauwe twee woordjes.
Een mening?Bert van Sprang schreef: ↑vr 10 apr, 2020 12:29OLVG? De meningen schieten id als paddenstoelen uit de grond .
Ik heb soms het gevoel Negrelli, dat wij met een enkele andere persoon de enige roependen in deze woestijn van wereldfietsers zijnNegrelli schreef: ↑vr 10 apr, 2020 12:09NOS :
Fietsersbond trekt advies voor 'coronaproof' fietsen in Friesland terug
De Fietsersbond heeft de kaart met routes voor 'coronaproof' fietsen in Friesland teruggetrokken. De organisatie had Friese wegen getipt waarop fietsers elkaar op veilige afstand konden passeren. Bij nader inzien wil de Fietsersbond mensen niet aanmoedigen om vandaag de fiets te pakken.
"Er stonden ook wat langere fietsroutes op en dat vinden we geen goed idee. We sluiten ons aan bij het advies om alleen naar buiten te gaan als dat moet. Voor mensen in Friesland die toch een stuk willen fietsen adviseren we: ga hooguit een rondje om het dorp, maar ga niet 60 kilometer fietsen", zegt een woordvoerder van de Fietsersbond.
Op zich een aardige, nogal filosofische, vraag.
Het gaat hier niet om strafbaar of niet. Het gaat hier om sociaal gedrag naar de samenleving, artsen en zorgpersoneel dat zich een Buen out werkten het immateriële en materiële leed van velen op dit moment. Het gaat kortom om je individuele wensen even in te perken omwille van de medemens Bert.Bert van Sprang schreef: ↑vr 10 apr, 2020 13:10Uiteindelijk zijn het id niet de "regels" van de RIVM die bepalend zijn, maar wat de overheid er mee doet. En dat is minimaal, uiteindelijk zijn er maar een paar regels die bij overtreding strafbaar zijn.
Nee. Ik bedoelde dat sommige mensen ook eigen meningen hebben over wat wel en niet mag, en dit als regels presenteren.
Dit vinden de meesten denk ik ook wel, tot op zekere hoogte wel te verstaan. Maar dan nog blijven de vragen staan:Franzi schreef: ↑vr 10 apr, 2020 13:24Het gaat hier niet om strafbaar of niet. Het gaat hier om sociaal gedrag naar de samenleving, artsen en zorgpersoneel dat zich een Buen out werkten het immateriële en materiële leed van velen op dit moment. Het gaat kortom om je individuele wensen even in te perken omwille van de medemens Bert.Bert van Sprang schreef: ↑vr 10 apr, 2020 13:10Uiteindelijk zijn het id niet de "regels" van de RIVM die bepalend zijn, maar wat de overheid er mee doet. En dat is minimaal, uiteindelijk zijn er maar een paar regels die bij overtreding strafbaar zijn.