Ik hoop dat ook vurig, maar gaat dat de realiteit worden?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nu niet allemaal massaal gaan paalkamperen.jony schreef: ↑zo 29 mar, 2020 14:41https://www.logerenbijdeboswachter.nl/paalkamperen
Niets veranderlijker dan SBB
Een paalkampeerkaart instellen waarvoor je moet proefkamperen. Net als vroeger noodzakelijk was om aan een natuurkampeerkaart te komen.,keesswart schreef: ↑ma 30 mar, 2020 11:49Ik vrees dat menig paalkampeerterrein ontdekt gaat worden als alternatieve feestlokatie voor scholieren, Minervanen, Vindicatters en de rest van brallend en lallend Nederland, nu Tirol, Cherso en de Spaanse Costa's onbereikbaar zijn geworden. Vorig jaar ging het hier en daar al mis (zie hier en hier).
Normaal ben ik geen fan van drukte maar laten we hopen dat mensen idd in eigen land vakantie gaan vieren dit jaar (mits het kan uiteraard)… anders zal het aantal voorzieningen voor onderdak en eten nog meer gaan afnemen dan nu al het geval zal zijn.
Dus Wereldfietsers, pas uw paklijsten aan!joukon schreef:* Schijnt wel dat je zelf in douche en toiletvoorziening moet voorzien. Dit niet gecontroleerd.
Lastig zitten op zo'n mobiel toilet in je trekkerstent, dat wordt dus ook een hogere tent meenemen (en een aanhanger voor het toilet). Het douchen zou nog wel lukken maar dan dus ook zwemkleding meenemen anders gaan andere campinggasten weer zeuren.