In 2020 wil ik eindelijk die echt lange fietstocht maken. Het ruwe plan is medio april vanuit NL te vertrekken richting Hongarije en vandaar zuidwaarts de Balkan in te zakken. Wellicht tot Istanbul aan toe, maar vrijwel zeker aankomend in de Griekse havenstad Patras. Daar kun je de ferry te nemen naar Korfoe en dan door naar Brindisi, Italia. Vandaar door de Apenijnen omhoog en door de Alpen noordwaarts naar NL. Ik schat een maand of 3,4 nodig te hebben/weg te willen zijn.
Mijn vraag: wie heeft een dergelijke route (deels) al gedaan? Ik hoor graag jullie ervaringen,(route)tips, suggesties, links of anderszins, met name over fietsen door de balkanlanden en de mooiste opties qua doorsteek door de Alpen. Wat GPS aangaat: tot nu toe heb ik altijd zonder gefietst. Papier, borden en G maps volstaan voor mij vrijwel altijd. Maar wellicht moet ik dit toch maar eens gaan doen? En zo ja, kan dat goed met je phone?
Wil je iets doormailen: ronald@clickwisemedia.nl
Dank alvast en iedereen veel fietsplezier in 2020.
Mijn vraag: wie heeft een dergelijke route (deels) al gedaan? Ik hoor graag jullie ervaringen,(route)tips, suggesties, links of anderszins, met name over fietsen door de balkanlanden en de mooiste opties qua doorsteek door de Alpen. Wat GPS aangaat: tot nu toe heb ik altijd zonder gefietst. Papier, borden en G maps volstaan voor mij vrijwel altijd. Maar wellicht moet ik dit toch maar eens gaan doen? En zo ja, kan dat goed met je phone?
Wil je iets doormailen: ronald@clickwisemedia.nl
Dank alvast en iedereen veel fietsplezier in 2020.