Ben het met Willem eens dat het adverteren van te verkopen producten door een commerciële partij keer op keer niet kan. Laat zo'n zaak advertentie ruimte kopen. Een lezing aanprijzen dat is waar zo'n commercieel draadje voor geschikt is. Maar enfin das mijn persoonlijke mening en dus (nog?) niet het beleid van de vereniging.willem.m schreef: ↑di 26 nov, 2019 19:34Ik wilde een bericht (viewtopic.php?f=11&t=34104) melden omdat ik bang ben dat dit forum straks vol staat met aanbiedingen van (en aandacht voor) commerciële bedrijven. Maar als ik op de meldknop druk, staat er dat het bericht al is gemeld, maar dat heb ik niet gedaan.
Overigens heb ik een soortgelijk bericht van dezelfde winkel enkele weken geleden wel gemeld. Daar heeft de Moderator toen niet op gereageerd. Dus misschien is zo'n knop in de praktijk zinloos.
Ik snap dat een hoop mensen druk zijn geweest met de nieuwe site, alle respect. Maar zonder wat af te doen aan al dat werk en de moeite (dank daarvoor) vind ik persoonlijk de nieuwe website niet prettig ; opmaak doet ouderwets aan en is voor mij niet echt prettig in gebruik door verschillende visuele zaken zoals TE veel witruimte.