Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Je bedoelt of we zin hebben om het hekwerk op de foto weg te shoppen? Als de foto over een paar dagen nog niet geraden is misschien, maar ik denk dat iemand het wel gewoon weet. Ik niet i.i.g.
De plaatjesraders hier zijn snel en creatief. Dit plaatje staat nu al meer dan een half uur open, blij mee.
Vergeten op landscape te zetten dus camera dacht dat ik het hek mooi vond.Het hek is mooi scherp op de foto De kleurinfo heb je ook behoorlijk vernaggeld. Een GIF?
Goeie truc, google en bing herkennen alleen het hekwerk. Alleen als je die wegshopt (TouchRetouch is een hele handige app) kan Bing 'm herkennen:Leon schreef: ↑ma 14 okt, 2019 17:29Je bedoelt of we zin hebben om het hekwerk op de foto weg te shoppen? Als de foto over een paar dagen nog niet geraden is misschien, maar ik denk dat iemand het wel gewoon weet. Ik niet i.i.g.
Het hek is mooi scherp op de foto De kleurinfo heb je ook behoorlijk vernaggeld. Een GIF?
Is precies goed, voor jou de volgende!
Maar dan is het klooster of kasteel wel erg gehavend.... Als grafisch vakman ben ik een erg Pietje precies en het object kan ik met Adobe Photoshop CS nog altijd puntgaaf maken.De tovenaar schreef: ↑ma 14 okt, 2019 17:58Goeie truc, google en bing herkennen alleen het hekwerk. Alleen als je die wegshopt (TouchRetouch is een hele handige app) kan Bing 'm herkennen:Leon schreef: ↑ma 14 okt, 2019 17:29Je bedoelt of we zin hebben om het hekwerk op de foto weg te shoppen? Als de foto over een paar dagen nog niet geraden is misschien, maar ik denk dat iemand het wel gewoon weet. Ik niet i.i.g.
Het hek is mooi scherp op de foto De kleurinfo heb je ook behoorlijk vernaggeld. Een GIF?
Roccheta Mattei https://goo.gl/maps/Wbcf1PDbsakDxB4b9
Hek weggeknipt met de app:
DSC09979.JPG
De veerpont van Bergstoep - Streefkerk? Opvallend is de hoog geplaatste stuurhut.PeterVanRijn schreef: ↑ma 14 okt, 2019 18:43Welk veer zien we hier?
veer.JPG
Hoewel ik helemaal niet zo heel vaak plaatjes plaats heb ik toch regelmatig het gevoel dat ik hem al eens gehad heb. Misschien toch eens een administratie bijhouden.
Dat is 'm Martin!Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 14 okt, 2019 19:54De veerpont van Bergstoep - Streefkerk? Opvallend is de hoog geplaatste stuurhut.
https://www.kusee.nl/veerboten/020-detail.php?nr=ZH38