Ik vind deze foto's mooi van mijn afgelopen reis.
Saint-Léger-Triey, Arrondissement de Dijon, Bourgogne-Franche-Comté
Sant Feliu de Guíxols, Catalonia, Spain
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:LOLMartin E. van Doornik schreef: ↑ma 16 sep, 2019 11:08DSCF0464-klein.jpg
Drol van een beer langs het fietspad Klarälvsbanan bij Myra in Zweden.
Toch best wel een "mooie" foto, Je moet A weten hoe een berendrol er uitziet en B je moet er niet in stappen, daarnaast hoevaak zie jij een beer? Dat is dus best zeldzaam.Aniphys schreef: ↑ma 16 sep, 2019 14:35LOLMartin E. van Doornik schreef: ↑ma 16 sep, 2019 11:08DSCF0464-klein.jpg
Topic: 'Post hier je MOOISTE foto's'
Martin: 'Ik post lekker een berendrol'
Heerlijk! Mooie compositie en kleurschakeringen (50 tinten bruin), Martin!
Ik interpreteerde 'mooiste' uit de topictitel in de zin van 'door zijn verfijnde esthetiek een gevoel van welbehagen oproepend'. Ik vind Martin's berendrolfoto daarentegen wel spectaculair hoor. Inderdaad, het is reeds van 2002 geleden dat ik nog eens wilde beren ben tegengekomen._Peter_ schreef: ↑ma 16 sep, 2019 15:28Toch best wel een "mooie" foto, Je moet A weten hoe een berendrol er uitziet en B je moet er niet in stappen, daarnaast hoevaak zie jij een beer? Dat is dus best zeldzaam.Aniphys schreef: ↑ma 16 sep, 2019 14:35LOLMartin E. van Doornik schreef: ↑ma 16 sep, 2019 11:08DSCF0464-klein.jpg
Topic: 'Post hier je MOOISTE foto's'
Martin: 'Ik post lekker een berendrol'
Heerlijk! Mooie compositie en kleurschakeringen (50 tinten bruin), Martin!
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven Hieronder bovenop de berg bij Landmannalaugar. De rode pijl wijst naar een recente Raadplaatje-opgave.JanH schreef: ↑za 12 okt, 2019 18:29g1.JPG
Op weg naar Landmannalaugar. Ga ik zeker weer een keer heen, mooie bijzondere kleuren.
(toen ik deze afdeling deed, dacht ik, blij dat ik niet omhoog hoef, maar vanwege een glacier outburst flood kon ik niet voorbij Landmannalaugar komen en moest ik weer terug, heb dit dus ook weer geklommen maar viel eigenlijk ook wel weer mee )