Ik denk inderdaad dat de foto die op deze site staat het einde is van de pier van mijn foto. Het is echter niet de haven van watersportvereniging Wolphaarsdijk. Kan het dus niet goed rekenen. Je zit wel in de buurt.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik denk inderdaad dat de foto die op deze site staat het einde is van de pier van mijn foto. Het is echter niet de haven van watersportvereniging Wolphaarsdijk. Kan het dus niet goed rekenen. Je zit wel in de buurt.
Ik herken onmiddellijk molen "De Koe" in Veere. De molen van Wolphaartsdijk heeft een bizarre, slanke romp met een wat groot uitgevallen kap (zie foto onder, door mijn zus genomen, zij is met een Zeeuw getrouwd). Bovendien geen witte romp! Bovendien is Wolphaartsdijk nogal te ver van Veere vandaan. De raadselfoto is dus ongeveer vanaf Schotsman op Noord-Beveland genomen, met daartussen een eilandje, wat ook op de foto te zien is.
Is goed. Eigenlijk had ik willen zien "de pier van het veer Kamperland - Veere" maar deze ligt naast Schotsman. Trouwens, respect dat je van zo'n plaatje direct de molen herkent.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 06 okt, 2019 19:49De raadselfoto is dus ongeveer vanaf Schotsman op Noord-Beveland genomen, met daartussen een eilandje, wat ook op de foto te zien is.
Ik zei ook niet voor niets "ongeveer".
Ik vreesde al dat de foto te makkelijk zou zijn. Die tienhoekige torenflat op de achtergrond is nagelnieuw en nog niet opgeleverd. Daarom dacht ik: lekker nog niet op Streetview. De oplossing is juist en de volgende is voor jou.
Ik heb ook langs Schaffhausen gefietst maar dat was in 1974. Vanuit Nederland naar Davos en ik deed er 9 dagen over. In Davos, waar ik familie had wonen, verbleef ik een week en dan vanaf Zürich terug naar huis gevlogen.
Garmisch-Partenkirchen?Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 07 okt, 2019 08:54Ik zal proberen minder makkelijke foto's te plaatsen en hier is de volgende:
Raadwaar.jpg
Nee, in A (op kentekenplaten). Achter de loodsen rechts stroomt een rivier.willem.m schreef: ↑ma 07 okt, 2019 09:59Garmisch-Partenkirchen?Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 07 okt, 2019 08:54Ik zal proberen minder makkelijke foto's te plaatsen en hier is de volgende:
Raadwaar.jpg
En bij een Aldi, zo te zien.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 07 okt, 2019 10:11Nee, in A (op kentekenplaten). Achter de loodsen rechts stroomt een rivier.willem.m schreef: ↑ma 07 okt, 2019 09:59Garmisch-Partenkirchen?Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 07 okt, 2019 08:54Ik zal proberen minder makkelijke foto's te plaatsen en hier is de volgende:
Raadwaar.jpg
De foto is van 26 juni 2016. Een dag eerder was Martin hier:
Lijkt er idd veel op: https://www.mapillary.com/map/im/PW6QMSWZC-H1unJqmXqKmADaVinci schreef: ↑ma 07 okt, 2019 12:50Hier? Van Speckleiten kijk je richting Kuchl. De rivier is de Salzach. https://www.google.nl/maps/@47.6449328, ... a=!3m1!1e3