Dat is al goed geraden.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het plaatje vertoont veel gelijkenissen. Maar was is dat nu?
Dat klopt inderdaad, bij Ballum. Het was een mooie plek, zoals beschreven in de tekst die je vertaalde.nicolevelo schreef: ↑wo 04 sep, 2019 20:40Ah, je hebt een stuk toegevoegd aan je post hierboven zie ik. Ik bekijk het meteen.
Vanaf de weg met de naam Steenoven, iets ten zuiden van Hulsel, Noord-Brabant?
Heel eenvoudig: ik zag links een kerktoren. De foto uitvergroot en op Google afbeeldingen naar "kleine kerken" gezocht en dit kwam meteen uit de bus: https://www.ad.nl/binnenland/kerkje-kop ... ~a37f4071/
Wel links verkeer, maar niet in Engeland. In Lindisfarne groeien niet eens palmbomen zoals op mijn foto. Bovendien heb ik in Engeland nog nooit noordelijker dan York gefietst.Travelmaster schreef: ↑do 05 sep, 2019 12:49Je bent geparkeerd aan de linkerkant van de weg. Engeland? Wilde gok, uitzicht op Lindisfarne, Holy Island?
Je ziet palmbomen op de gekste plekken dus het was een gokje Heb niet heel streetview afgestruind. Maar links verkeer heb ik alvast goed.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 05 sep, 2019 13:05Wel links verkeer, maar niet in Engeland. In Lindisfarne groeien niet eens palmbomen zoals op mijn foto. Bovendien heb ik in Engeland nog nooit noordelijker dan York gefietst.Travelmaster schreef: ↑do 05 sep, 2019 12:49Je bent geparkeerd aan de linkerkant van de weg. Engeland? Wilde gok, uitzicht op Lindisfarne, Holy Island?
Hallo DaVinci, je hebt het goed, Skerries op 25 km te noorden van Dublin. Datum foto 1 september 2014.DaVinci schreef: ↑do 05 sep, 2019 13:31Hier, maar dan links van de weg: https://www.google.com/maps/@53.5706602 ... 312!8i6656
In een ander topic heeft Martin het erover dat hij voor een paar tientjes naar Dublin is gevlogen, ik dacht kijk eens in die buurt langs de kust.
Ook in Newcastle, even ten zuiden van Belfast (en daarmee bedoel ik niet het meer bekende Newcastle aan de overkant van onze Noordzee....)