Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb Jersey op Google streetview bekeken, daar hebben de auto's net als in Engeland voor witte en achter gele kentenenplaten. Zie foto onder, in Thaxted genomen, mei 2011. Ik bezit bij mijn verzameling buitenlandse nummerplaten één Engelse achterplaat, afkomstig uit Bristol. Witte kentekenplaten achter zullen wel van Franse bezoekers zijn, als het Kanaaleilanden betreft, die zowat pal voor de Franse kust zijn gelegen. Jersey heeft geringe hoogteverschillen, de raadselfoto is vanuit een hoog punt genomen. Ik denk toch in Engeland zelf.spoorzoeker schreef: ↑vr 16 aug, 2019 09:33De autos staan zowel rechts als links met de neus naar ons toe gekeerd.
De autos die wij van de achterkant zien, hebben een wit kenteken.
Dan ben ik geneigd om er Bretagne of Jersey van te maken.
De brievenbus is Brits.
Dus ...?
Als deze foto richting ZW is genomen, dan loopt de kust ongeveer oost-west. Ik heb Folkestone, Hastings en Brighton geprobeerd (zelf daar gefietst), maar die kerktoren is daar niet te zien. Bornemouth misschien? De Engelse zuidkust is zo lang....
Had je al wel gezien dat er land is aan de overzijde van het water (zee of baai)? Dat reduceert al een hoop.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 16 aug, 2019 11:27Als deze foto richting ZW is genomen, dan loopt de kust ongeveer oost-west. Ik heb Folkestone, Hastings en Brighton geprobeerd (zelf daar gefietst), maar die kerktoren is daar niet te zien. Bornemouth misschien? De Engelse zuidkust is zo lang....
De foto is van woensdag om ca. 12:30 GMT ; om 17:30 was ik in Dover dankzij een stevige ZW wind. Vanuit Plymouth, Exmouth, Bournemouth of Portsmouth haal je dat niet.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 16 aug, 2019 11:27..Als deze foto richting ZW is genomen, dan loopt de kust ongeveer oost-west. Ik heb Folkestone, Hastings en Brighton geprobeerd (zelf daar gefietst), maar die kerktoren is daar niet te zien. Bornemouth misschien? De Engelse zuidkust is zo lang....
Dus heb ik Hastings al niet goed genoeg bekeken....
Klopt, de jeugdherberg van Hastings, eigenlijk in het gehucht Guestling, lag daar vlakbij. Maar wat een gemeen steile weg omhoog op een fiets zonder versnellingen. De kassabon van 16 juli 1972 heb ik nog in bezit: 1 overnachting, huur lakens, avondeten, ontbijt en lunchpakket om mee te nemen voor £ 1,10 !math schreef: ↑vr 16 aug, 2019 14:50Hastings is inderdaad bekend van de slag van 1066, maar deze slag speelde zich een stukje noordelijker af, op een heuvel ongeveer 10 km van Hastings.
Na de harde Brexit misschien wel weer binnen handbereik! #boris-keepupthegoodworkMartin E. van Doornik schreef: ↑vr 16 aug, 2019 15:11De kassabon van 16 juli 1972 heb ik nog in bezit: 1 overnachting, huur lakens, avondeten, ontbijt en lunchpakket om mee te nemen voor £ 1,10 !