Zondagmorgen 11 aug. is het frame met kleurloze vernis overgespoten. Gisteren en vandaag is de fiets weer in elkaar gezet, nadat de onderdelen eerst waren schoongemaakt en de lagers vers ingevet. Nou is er een beugeltje van de Agu Click-Fit op het stuur gebroken, gelukkig heb ik in de schuur nog een paar liggen. Het was een
hoe-was-het-nou-weer waar de onderdelen thuis horen. Foto's van de fiets in de oude situatie bekeken. En dan verder aan de slag. Vanwege het slechte weer deed ik het werk gewoon in de huiskamer. Nieuw zijn de cranks en de drie voorbladen. Ook nieuwe kabels voor remmen en derailleurs, maar uit eigen voorraad. Totale kosten nog geen 90 euro. Zoals al gezegd, is de voordrager komen te vervallen. Van de (bestaande) ketting heb ik vier schakels verwijderd, vanwege het kleinste voorblad, dat er eerst niet was. Helaas is de foto niet zo scherp, want als ik de flits zou gebruiken, slaan de reflecties van de banden en de spaken fel terug. Alleen de derailleurs zijn nog niet afgesteld, poes Sientje speelde op de foto aan de loshangende kabel van de achterderailleur, welke ik nog moet doorknippen.
- IMG_20190813_165950-klein.jpg (51.44 KiB) 3994 keer bekeken