Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Effe mijn Italiaanse buurvrouw gevraagd: Vecchia Fortezza di Livorno?
Nou Jurr, je hebt je eigen raadselfoto zelf opgelost. Welke winnaar wordt dan aangewezen?
Ben ik het niet mee eens. Als je eenmaal denkt te weten dat het de Fortezza Nuova betreft, heb je aan de stand van de zon en het pad de muur met de kantelen snel gevonden. En dan moet het wel die poort op de Google Maps-foto zijn.spoorzoeker schreef: ↑wo 07 aug, 2019 14:01Ik vond hem te moeilijk.
Zelfs als je de oplossing weet, is hij niet te vinden met welke zoekmachine dan ook.
Google maps heeft 5021+ fotos van de Fortezza Nuova, en er is er geen een van dit poortje.
Jij was zo dichtbij dat ik je lopend de goede kant op heb gestuurdMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 07 aug, 2019 13:46
Nou Jurr, je hebt je eigen raadselfoto zelf opgelost. Welke winnaar wordt dan aangewezen?
Die ga ik onthoudenDe tovenaar schreef: ↑wo 07 aug, 2019 14:47Was wel een lastige, die truc met die fiets ervoor is een hele goeie afleidingsmanoevre, daarmee stuur je de zoekers via google afbeeldingen het bos in.
En hopelijk ook de BingwatchersJurr schreef: ↑wo 07 aug, 2019 17:32Die ga ik onthoudenDe tovenaar schreef: ↑wo 07 aug, 2019 14:47Was wel een lastige, die truc met die fiets ervoor is een hele goeie afleidingsmanoevre, daarmee stuur je de zoekers via google afbeeldingen het bos in.
Dank je wel, Jurr en hier is dan mijn raadselfoto. Misschien niet moeilijk.Jurr schreef: ↑wo 07 aug, 2019 14:29Jij was zo dichtbij dat ik je lopend de goede kant op heb gestuurdMartin E. van Doornik schreef: ↑wo 07 aug, 2019 13:46
Jij bent.
Nou, dat is snel! Hier woont koning Harald.willem.m schreef: ↑wo 07 aug, 2019 20:04Koninklijk Paleis te Oslo? https://goo.gl/maps/qRWHL9D5qJPX56dX6.
Voor het eerst met Bing Visual Search (https://www.bing.com/visualsearch) gezocht en gelijk raak.
Volgende keer een fiets voor je object zetten, Martin
Zo te zien een historisch centrum van een niet al te grote stad. Niet ten noorden van Zwolle en niet onder de grote rivieren behalve Zeeland. Ik mikte op die toren maar na veel zoeken niks gevonden....