Mooie fiets! Zusje van een Salsa Fargo lijkt wel
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Jan, ik heb exact 2330km gefietst om bij mijn appartement te komen.Hilver schreef: ↑wo 17 jul, 2019 19:13@Wouter:Wouter Duijndam schreef: ↑do 11 jul, 2019 15:13Ik geniet echt van elke meter die ik maak!
Momenteel een rustdag na 12 dagen onafgebroken te hebben gefietst. Teller stand staat op 1303km momenteel.
Ik vind de route die ik rij fantastisch, super mooie landschappen, uitzichten en gelegenheden om foto’s te maken.
Fijn dat het goed gaat en dat je geniet.
Zo word je beloond voor je minutieuze voorbereiding.
Veel plezier verder.
Jan
Leuk! Las het al op je Polarsteps blog, zou ook wel een mooie afsluitende post in je eigen topic zijn ditWouter Duijndam schreef: ↑ma 22 jul, 2019 18:47
Jan, ik heb exact 2330km gefietst om bij mijn appartement te komen.
Ik wil iedereen hier bedanken voor alle goede adviezen.
Ze zijn meer dan eens van pas gekomen en heeft er mede voor gezorgd dat deze trip voor mij onvergetelijk is geworden.
De fiets gaat zeker de lange baan niet op! Hij rijd zo fijn en ik heb hier en daar nog wel wat verbeter punten om aan te pakken. Het zadel is er daar 1 van.Jurr schreef: ↑ma 22 jul, 2019 19:33Fijn dat het bevallen is, leuk dat de fiets het ook goed heeft uitgehouden. En een volgende trip hoeft natuurlijk niet zoveel dagen te zijn, misschien hoeft 'ie dan niet op de lange baan gezet te worden. Met een weekendje of weekje kun je ook fietskamperend een hoop lol hebben.
Mijn dochter krijg ik wel mee maar mijn vrouw echt niet. Heb hier tijdens de fietstrip veel over na kunnen denken want alleen en toch tijd zat. Ik ben van plan om een camper te kopen zodat wij er wat meer op uit kunnen. Dan kan mijn vrouw rijden en ik er op de fiets naartoe.
Waar zit hem dat in? aversie tegen bewegen / buiten zijn?Wouter Duijndam schreef: ↑di 23 jul, 2019 09:23Mijn dochter krijg ik wel mee maar mijn vrouw echt niet. Heb hier tijdens de fietstrip veel over na kunnen denken want alleen en toch tijd zat. Ik ben van plan om een camper te kopen zodat wij er wat meer op uit kunnen. Dan kan mijn vrouw rijden en ik er op de fiets naartoe.
Nee, het zit hem niet in het bewegen want mijn vrouw is hartstikke sportief. Het minimalisme en leven uit fietstassen staat haar heel erg tegen. Ook het feit dat je de hele dag moet bewegen om 100km verder te komen maakt haar niet heel erg enthousiast.Shadow schreef: ↑di 23 jul, 2019 12:11Waar zit hem dat in? aversie tegen bewegen / buiten zijn?Wouter Duijndam schreef: ↑di 23 jul, 2019 09:23Mijn dochter krijg ik wel mee maar mijn vrouw echt niet. Heb hier tijdens de fietstrip veel over na kunnen denken want alleen en toch tijd zat. Ik ben van plan om een camper te kopen zodat wij er wat meer op uit kunnen. Dan kan mijn vrouw rijden en ik er op de fiets naartoe.
Wel dapper dat je dat zo eerlijk stelt, ik ken veel mensen die er zelf maar niet aan beginnen omdat 'de baas' het niet zit zitten, dan zit je volgens mij in de verkeerde relatie.
Leg dat zijn vrouw uit...
... en Elan