Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat is mijn vraag niet. Wat vind jij? Geschikt voor de berggeiten met Pinksteren?
En bij jou wil er kennelijk niet in dat heel veel mensen fietsen niet leuk vinden maar een noodzakelijk kwaad.BertKremer schreef: ↑za 01 jun, 2019 20:46Dat het gewone fietsen leuker is wil er bij die mensen niet in.
Mijn echtgenote 65+ en ik 70+ vinden een elektrisch ondersteunde fiets noodzakelijk kwaad. Wij beleven heel veel plezier aan onze fietsen. Avaghon en Giant. Het midden van Nederland is per fiets bereikbaar. Van Arnhem tot Amsterdam en van Zwolle tot Den Bosch. Ook na circa 120 km is het fietsen ontspannend zonder extra kilo's.Senior2 schreef: ↑zo 02 jun, 2019 14:40En bij jou wil er kennelijk niet in dat heel veel mensen fietsen niet leuk vinden maar een noodzakelijk kwaad.BertKremer schreef: ↑za 01 jun, 2019 20:46Dat het gewone fietsen leuker is wil er bij die mensen niet in.
Beste Eric,Eric op de Fiets schreef: ↑zo 02 jun, 2019 17:02Sinds Bert een test e-bike heeft bereden is het Snel-over, of zie ik dat verkeerd Bert? Iedere vernieuwing gaat gepaard met weerstand. Maar de paardentram, stoomlocomotief en zelfs de waterstofauto hebben een doorbraak in acceptatie meegemaakt. Zo zal ook de e-bike eens geaccepteerd worden op dit forum zoals de versnellingsnaaf dat ook gelukt is om tot norm te worden verheven.