Nee echt niet
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Scherp opgemerkt! De bar ends hebben door veelvuldig gebruik hun kleur verloren; ze zijn van zwart naar groenig versleten. Het zadeltasje heb ik reeds van bij de aankoop van mijn fiets maar zat er per toeval niet op bij de eerste foto. Het hangt wel dagelijks aan mijn fiets en het kliksysteem is door alle trillingen al wat uitgesleten zodat het tasje een beetje wiebelt. Niet erg
Inderdaad. ik moet het eens doen met een van mijn fietsen waar ik een nieuw frame in gekregen heb...
Heel grappig! Zelfs de zuigers van de achterrem zijn verdwenen, en ik zie dat je bij het monteren van de nieuwe trapas de originele crankbouten niet meer kon gebruiken. Maak je je geen zorgen om de zitbuis?
Zou ik dat moeten doen? De lak is jaren geleden beginnen loskomen en het aluminium oxideert geleidelijk aan verder en verder onder de bubbelende lak. Hetzelfde gebeurt ook op mijn staande achtervork en onderaan het traphuis. Het lijkt me gewoon een poederlaagje op de buis. Denk je dat de stevigheid van mijn frame in gevaar is?
Als de schade in het midden van een buis zit is spalken niet moeilijk. Helaas breken fietsen uiteindelijk meestal bij een lug/las en dan wordt het heel wat lastiger.De tovenaar schreef: ↑ma 06 mei, 2019 16:54Ik zag onlangs dit berichtje op Instagram van een rondfietsende wereldfietser met een alu Koga frame: https://www.instagram.com/p/Bw2AOliFmeV/
Wow... krachtigste aluminiumoxidatie ooit! Daar moet veel zuurstof in de lucht gezeten hebben!De tovenaar schreef: ↑ma 06 mei, 2019 16:54...een rondfietsende wereldfietser met een alu Koga frame...