Ook dit jaar weer. Ik ben er weer vet ingetrapt: mooi weer, voorjaar en zaterdag: FOUT!Leon schreef: ↑vr 13 apr, 2018 09:09Zelf ben ik er wel klaar mee dat juist in een aantal (!) van de mooiste weekenden van het jaar bepaald wordt dat en groot deel van mijn fietsgebied onbereikbaar, of op zijn minst compleet onvoorspelbaar is en dat ik me eigelijk altijd eerst moet verdiepen in wat er dit weekend weer te doen is.
Na 10 km motoragent; TERUG! Hij bracht het wettelijk gezien correct (voor vriendelijkheid was geen tijd) maar gezien de beperkte overblijvende route-opties en vooral omdat ik geen flauw idee had waar de fietsenrace deze keer was kwam de boodschap inhoudelijk neer op een dikke middelvinger: bekijk het maar. Ik kom me omdraaien en mijn route-idee van de dag (gewoon via knooppunten) ging niet door.
Dus de komende twee maanden in Zuid-Limburg fietsen? Bestudeer internet grondig, doe mee met een officiële wielertocht of ga ergens anders heen.
Nog liever zou ik hebben dat jullie massaal de VVV Zuid-Limburg zouden vragen om informatie waar je wanneer mag kunt fietsen. Het e-mailadres is: info@vvvzuidlimburg.nl