www.hilleberg.com
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dank voor het invullen van de ontbrekende info - op basis van diverse aannames neem ik aanEdwin* schreef: ↑di 19 mar, 2019 12:19Nou zeg... het kan toch zijn dat de TS Marktplaats, etc. al heeft afgestruind en niets heeft gevonden.
Ook zal het niet de bedoeling zijn van de TS om een nieuw exemplaar te kopen, anders had hij de topic niet gestart.
Dus met bovenstaanden twee opmerkingen is de TS niet geholpen, lijkt me. Ik hoop voor hem/haar dat iemand op dit forum nog een gebruikt exemplaar heeft liggen en hem wil verkopen. Volgens mij was de vraag daar namelijk ook op gericht
Nou zeg.. staat nergens dat het om een gerbukte exemplaar moet gaan, dus mijn info is wel degelijk nuttigEdwin* schreef: ↑di 19 mar, 2019 12:19Nou zeg... het kan toch zijn dat de TS Marktplaats, etc. al heeft afgestruind en niets heeft gevonden.
Ook zal het niet de bedoeling zijn van de TS om een nieuw exemplaar te kopen, anders had hij de topic niet gestart.
Dus met bovenstaanden twee opmerkingen is de TS niet geholpen, lijkt me. Ik hoop voor hem/haar dat iemand op dit forum nog een gebruikt exemplaar heeft liggen en hem wil verkopen. Volgens mij was de vraag daar namelijk ook op gericht