door
Terra » do 21 feb, 2019 17:56
groverr schreef: ↑do 21 feb, 2019 17:03
Terra schreef: ↑do 21 feb, 2019 15:11
groverr schreef: ↑do 21 feb, 2019 10:13
Dat zou zomaar kunnen, maar omdat het hier vlak is is dat niet echt een probleem. Ik moet mij sowieso vaak inhouden met fietsen ivm drukte.
nou, ik vind een groot lomp slot tussen je benen best wel een probleem.
Het fiets niet fijn, is lelijk en altijd gedoe. Maar zolang er nog geen lichtgewicht en kleiner alternatief bestaat, zijn we wel genoodzaakt hiertoe. In de beveiligingswereld spelen vele ontwikkelen die zeer lichte en bijna onbreekbare materialen kunnen maken. Maar blijkbaar nog niet voor sloten.
Beste Terra,
Je opent een topic met een vraag, namelijk over het delen van ervaringen. Ik stel jou twee vragen om e.a. duidelijk te krijgen, omdat je vraag en inleiding vrij onduidelijk en onsamenhangend zijn. Tevens deel ik mijn ervaring, zoals je vroeg. Dan is het fijn als je antwoord geeft op de twee vragen en de gedeelde ervaring ter kennisgeving aanneemt en geen discussies start door je uitgesproken mening te geven. Zo ontspoort je eigen topic en krijg je geen antwoord meer op je vraag.
Ik adviseer je ook om naar je vragen in de recent andere geopende topics te kijken. Zo is bijv. niet duidelijk of je naar een fiets of kennis op zoek bent. Daarnaast wil ik je, als nieuwkomer, attenderen op de grote rijkdom die met de zoekfunctie te vinden is.
Beste Groverr
Dank voor je reactie. Ik heb terug gescrolled en je vragen gezien.
Wanneer ga je de fiets op slot zetten?
Antwoord: wanneer ik hem buiten zet
Bij dagelijks gebruik of tijdens vakanties, en waar dan?
Antwoord: dagelijks en op vakantie, waar ik dan ben
Als de vraag in mijn opening post onduidelijk en onsamenhangend is wil ik daar best wat toelichting op geven.
De ervaringen die men hier deelt, helpen mij en anderen beginners op weg naar meer inzicht. Nu ben ik wel een beginnende wereldfietser maar zeker geen beginnende fietser. Dus heb ik zelf ook ervaringen die ik op mijn beurt graag wil delen. O.a dat ik een slot van 3 kg niet erg fijn vind of misschien is dat meer een mening. Ik weet het niet. Ik hoopte eigenlijk misschien wel op het onmogelijke, dat er een onverwoestbaar, flexibel en tevens lichtgewicht slot bestaat die je kunt combineren met een betaalbare casco verzekering. Maar dat is wellicht een utopie en dus ook niet te vinden met de zoekfunctie wat ik natuurlijk wel al geprobeerd heb. Enfin, ik ga mijn topic niet teveel ontsporen. Laten we on-topic blijven.