Oeps, die laatste zin had ik niet moeten copieren van de NS site.
Van Rotterdam kan naar Schiphol Airport en vandaar gaat een trein naar Zwolle of al startend in Roosendaal-Rotterdam- Schiphol Airport- overstap- Zwolle
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Oeps, die laatste zin had ik niet moeten copieren van de NS site.
Bert van Sprang schreef: ↑di 02 okt, 2018 16:06Vanuit het zuiden is er een rechtstreekse verbinding van Roosendaal via Den Bosch en Nijmegen naar Zwolle. Fiets in de bus gaat hem niet worden volgens mij.
Dus beide opties zijn goed vanuit Roosendaal?
Fiets mee in een bus? Hoe dacht je dat te kunnen gaan doen?Bert van Sprang schreef: ↑di 02 okt, 2018 16:48Nee, bus vanaf Arnhem richting Zwolle, dus route nemen via Schiphol.
Beste nicolevelo, In Nederland mag de fiets officieel niet mee in de vervangende bus bij grestremde treindienst. Is er echter voldoende ruimte onderin de bus, dan wil de chauffeur het wel eens toelaten.nicolevelo schreef: ↑di 02 okt, 2018 15:45Met de fiets op de bus dan?Marjan schreef: ↑di 02 okt, 2018 15:22Werkzaamheden
Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal-Woerden-Utrecht Centraal
Wanneer
zaterdag 20 tot en met zondag 28 oktober
Advies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute, de gewijzigde dienstregeling of de bussen
reis tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal/Leiden Centraal en Utrecht Centraal/Amersfoort via Schiphol Airport
de dienstregeling is aangepast tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal en Woerden
er rijden bussen tussen Woerden en Utrecht Centraal
Bert van Sprang schreef: ↑di 02 okt, 2018 16:48Nee, bus vanaf Arnhem richting Zwolle, dus route nemen via Schiphol.
Er gaat een Intercity van Den Haag -Centraal naar Groningen of Leeuwarden. Deze trein stopt in Leiden, Schiphol, Amsterdam-Zuid, Almere, Lelystad en......Zwolle!Marjan schreef: ↑di 02 okt, 2018 15:22Werkzaamheden
Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal-Woerden-Utrecht Centraal
Wanneer
zaterdag 20 tot en met zondag 28 oktober
Advies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute, de gewijzigde dienstregeling of de bussen
reis tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal/Leiden Centraal en Utrecht Centraal/Amersfoort via Schiphol Airport
de dienstregeling is aangepast tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal en Woerden
er rijden bussen tussen Woerden en Utrecht Centraal