Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb dat dus wèl gedaan: voor m'n eerste GPS ben ik naar "de andere kant van het land" gegaan._Peter_ schreef:...ik denk dat ondanks aanbevelingen van anderen je niet het halve land af gaat reizen als je bij Bever om de hoek ook goed geholpen kan worden....
Dank je!Juut schreef:Ik huurde ooit een etrex 20, maar kon er toen niet veel mee aanvangen. Dus huren is ook maar goed als je een grondige uitleg krijgt en het een paar ritten kan uitproberen en dan gaan de kosten toch ook omhoog.
Omdat ik het op mijn vorige reis toch nog eens wilde proberen, kocht ik een Etrex 30x (zoals hier werd aanbevolen). De eerste dagen heb ik gevloekt op de gebruiksonvriendelijke interface, maar ondertussen ben ik fan. Ik heb het boekje GPS-wijzer gehaald. Daar kom je heel ver mee. De GPS werkt met knopjes i.v.p. touchscreen en daardoor kan je inderdaad best lang zonder opladen of nieuwe batterijen.
Met op "Directions" drukken ben je er ook nog niet. Pas als je dan op "Go" drukt begint de navigatie.Dennis1987 schreef:Ik heb een route van 25km geprobeerd te berekenen. Hij deed niks.... ik heb geen computer en doe alles met m'n ipad/iphone. Ik wil gewoon buiten de deur een route op mn iphone kunnen berekenen en die kunnen volgen. Gaat dat met osmand niet ?
Ps: een route van 5km werkt ook niet. Ik snap het niet als ik op directions druk gebeurd er gewoon niks
Iets boven mijn budget,ruudvangent schreef:de vraagprijs is 200,00 euro.