Nieuwe routes graag!

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Willem, jij hebt toch mooie dirtroads in IJsland gefietst? Zaten daar nog pareltjes tussen?willem.m schreef:Volgens mij was dit topic oorspronkelijk opgezet als verzamelplaats voor onverharde fietsroutes. Laten we het zo houden. Gedrag van mountainbikers/racefietsers/wandelaars is een heel ander onderwerp, dus start alsjeblieft een nieuw topic daarvoor als je behoefte hebt om daarover te discussiëren.
Nieuwe routes graag!
Je kunt een wandelkaart kopen en dan de jeep tracks en wandelpaden proberen te rijden, en dan op de hoogtelijnen letten zodat je geen al te idiote hellingspercentages tegenkomt. Zo heb ik in Schotland de route Braemar - Tomintoul gedaan, en hoewel het niet zo'n succes was doordat de blokjes van m'n V-Brakes in de regen in een paar uur weggesleten waren, bleken daar meer fietsers te komen.AB schreef: Maar ja, waar vindt je nou op eigen gelegenheid die mooie wegen? Zijn er speciale atlassen/sites, waar alleen de onverharde wegen worden aangegeven?
Dank je wel Fedor!Fedor schreef:Ik zie je website nu pas, maar erg mooie verslagen over zware tochten! (en inspirerend).willem.m schreef:Reisverslagen staan op de website.
Veel spanjaarden fietsen deze route (de originele variant welteverstaan) met bepakking, maar overnachten bijna allemaal in refugios/hostals.AB schreef:Heeft iemand de Transpirinaika wel eens zelfvoorzienend gefietst (dus met tasjes, tent en kookspullen)?
Als ik dit en andere Google-resultaten zo lees is dat van die tarp met dat voorwiel nog best een origineel ideejelledebock schreef:mooie meerdaagse MTB-route's in zuid frankrijk;
<foto's>