Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eerste wereldoorlog route? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Eerste wereldoorlog route?

Schitterend die foto's!!!

En dat relatief dicht bij huis, als je het maar zien wil!

Grote klasse!

Henk.

kunst en fietswerk
Michael W schreef:
bert sitters schreef: Je kunt het boek al vast bestellen via de site: http://www.frontlijnroute.nl
En een hele mooie fotoserie bekijken; hier!

Dat inderdaad het betere werk: echt Kees Swart. Doen deze foto's mee met raad plaatje? Volgens mij zijn beelden vier en vijf de Grote Markt van Atrecht.
Doen deze foto's mee met raad plaatje? Volgens mij zijn beelden vier en vijf de Grote Markt van Atrecht.
Raadplaadje!! Volgens mij staat waar en wat het is boven de foto Bert :wink:


Henk

Kunst en fietswerk
Dit komt omdat ik woon in de 'frontstreek' van het Ieperse. Wij vinden het hier hoogst eigenaardig dat meer en meer Nederlanders, toen neutraal, zich geïnteresseerd voelen in deze periode.
Waarom is dat eigenlijk eigenaardig? De eerste Wereldoorlog is van grote invloed geweest op de hele Europese geschiedenis, tot op de dag van vandaag, en dus (hoewel niet uitgevochten op Nederlandse bodem) zeer zeker ook voor Nederland relevant. Ik juich het alleen maar toe dat er überhaupt historisch besef is in Nederland (want daar twijfel ik soms nogal aan tegenwoordig...) :|

Roef
henkfietst52 schreef:
Doen deze foto's mee met raad plaatje? Volgens mij zijn beelden vier en vijf de Grote Markt van Atrecht.
Raadplaadje!! Volgens mij staat waar en wat het is boven de foto Bert :wink:

Inderdaad: het is de voormalige Vlaamse stad Atrecht. let op de kleine lettertjes!


Henk

Kunst en fietswerk
Afgelopen voorjaar fietste ik via de route van Kees Swart van Nieuwpoort naar Verdun. Een prachtige tocht en een absolute aanrader. Op mijn site vind je een verslag, dat ik overigens nog altijd echt af moet maken (maar dan gaat het over de foto's): http://www.domineeaart.nl/page/2011-lan ... -1-fietsen