Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gebruikte fiets kopen - of toch nieuw? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Gebruikte fiets kopen - of toch nieuw?

Ook een mooie occasion bij Recycle in Wageningen ( www.re-cycle.nl )
Avaghon Series 26.0 H60 Deore/LX voor 595,-

Ik heb de fiets zelf niet gezien maar de mannen van Recycle kennende kan je er op voorhand van uitgaan dat deze wereldfiets technisch 100% is.
Even bellen en je weet heel veel meer.
Het wordt de Koga Roadrunner. Hij staat nu op proef bij mij in de garage en morgen hak ik de knoop door. De fiets is van 2002/2003 en is in een uitstekende staat en heeft zo te zien erg weinig geleden. Het lijkt er op dat hij alleen recreatief wat is gebruikt voor wat tochtjes op de zondagmiddag. De fiets zit me goed, lekkerder eigenlijk dan mijn huidige Gazelle. Op de velgen is niets aan te merken, geen enkel barstje en ook de zijkanten zien er keurig uit. Er is geen enkel relief voelbaar als je er de vinger langs haalt. De schakelgroep lijkt zelfs bijna nieuw. De banden moeten wel vervangen worden, dat is niet veel soeps. Verder zet de fietsenmaker er gratis een vlinderstuur op. Natuurlijk wordt mijn Brooks-zadel overgezet. Ik heb er een flinke tocht op gemaakt en wilde blijven fietsen, zo lekker reed hij, zelfs op het vreemde Selle Royal zadel dat er op zat. De fiets weegt schoon aan de haak 17,5 kg.
De bagagedager is gewoon van Koga en het ziet er naar uit dat daar nog nooit wat aangehangen heeft. Op termijn wil ik die wel vervangen. Of ik voor ook een drager wil, weet ik nog niet. Ik weet dat je snelheid en comfort inlevert, maar daar staat tegenover dat ik veel tasjes altijd erg plezierig vind. Je kunt dan de spullen geordend inpakken en hoeft niet zo te pakken en te meten als je op de camping alles aan het inpakken bent.

Wanneer ik hem in vol ornaat heb, zal ik een pasfoto van hem laten maken en hier plaatsen. Met dank aan jullie allemaal!

En o ja, de Gazelle Medeo, volledig geveerd en voorzien van nog veel meer snufjes en overbodige onzin (schietstoel, airbags, rollerbrakes) komt te koop. Wie die geweldige PCHoofdtractor wil kopen kan hem voor 300 euro komen ophalen!

Hartelijke groet,

Aart Veldhuizen,
Sneek.
Ave schreef:Het wordt de Koga Roadrunner. Hij staat nu op proef bij mij in de garage en morgen hak ik de knoop door. ..... Ik heb er een flinke tocht op gemaakt en wilde blijven fietsen, zo lekker reed hij, zelfs op het vreemde Selle Royal zadel dat er op zat. ......
Wanneer ik hem in vol ornaat heb, zal ik een pasfoto van hem laten maken en hier plaatsen. Met dank aan jullie allemaal!

Hartelijke groet,

Aart Veldhuizen,
Sneek.
Kijk zo hoort dat, erop stappen en 't gevoel hebben dat je wilt blijven trappen.
Heel veel fietsplezier en mooie tochten toegewenst alvast.
Gefeliciteerd: een Koga die alleen maar naar de tennisbaan of het pannenkoekenhuis is geweest. Dat zijn de fietsen die je moet hebben. Laat er breed mogelijke Marathon Racers op zetten, en je gaat altijd voor de wind.
Wim
Ave schreef:En o ja, de Gazelle Medeo, volledig geveerd en voorzien van nog veel meer snufjes en overbodige onzin (schietstoel, airbags, rollerbrakes) komt te koop. Wie die geweldige PCHoofdtractor wil kopen kan hem voor 300 euro komen ophalen!
Nou daar zou ik wel een paar duizend voor betalen, mits de schietstoel nog werkt.
Gefeliciteerd, klinkt inderdaad als een fiets die niet veel geleden heeft en waar je nog veel plezier aan kunt beleven.

Groeten
Eric
Hallo,

De nieuwe (oude) Koga is thuis, met dank aan jullie. Daarnet een ommetje mee gemaakt. Hij rijdt vorstelijk. Ik zal proberen hier een foto te plaatsen, maar in elk geval kun je ook even kijken op de materiaal pagina van mijn website: http://domineefietst.webklik.nl/page/materiaal.



Lukt dat zo?
Inderdaad, het plaatsen van een foto lukt me hier niet.
Je zult het dus moeten doen met mijn site http://domineefietst.webklik.nl/page/welkom-

Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie adviezen!

Aart Veldhuizen, Sneek.
Keurig fietsje, daar kun je nog vele jaren plezier van hebben. 't Is een 2002, trouwens, aan de kleurstelling en afmontage te zien.

.tsooJ