Die Vaude van mij heeft dat niet. Echter ik zit altijd op een achterrandje van de Poncho.
Rob
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Niet slecht voor een army poncho. Ik heb die Vaudealime schreef:De valdipino Ponco van Vaude gekocht, 290 gram. en koordjes voor capuchon werken heel soepel
Hema poncho was 790 gram
Agu niet gewogen maar in winkel geschat en zat er tussen in. Heeft strak elastiek om de hals.
Fast rider poncho net zo zwaar als Agu en heeft plastic doorkijkjes aan zijde maar de koortjes om capuchon vaster te zetten werken lullig.
Rob
Ik ben het helemaal met je eens. Maar googelend op Arafura vind ik alleen een wegwerpponcho. Bij Agu vind ik 4 poncho's. Bij twee daarvan is vermeldt dat ze drukknopen aan de zijkanten hebben en dus - vrijwel zeker - geen banden waarmee je de achterkant vast kunt binden. De derde is dicht aan de zijkanten en daarvan zegt ook Agu zelf dat hij met name geschikt is voor wandelen. De vierde heeft mouwen en een rits van voren en lijkt ook volgens Agu meer op een jack dan op een poncho.Reboli schreef:Ik heb een van Arafura en Agu... kunnen allebij aan de achterkant vast gebonden worden.
Kan dat niet, dan kan je er alleen mee wandelen en niet fietsen.