Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verkocht - Forum Wereldfietser

verkocht

VERKOCHT

Afbeelding
(Degelijke close-up komt er aan, maar het is nu aan het gieten buiten dus dat zal nog even moeten wachten.)

nu met foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Up! Nog steeds te koop. Te duur misschien?
Ik post binnenkort eens wat mooiere foto's.

L.
Hoe lang ben je?
Waar zijn de spatborden gebleven?
Beste,

ik meet 1.86m en mijn binnenbeenlengte is 91cm als ik me niet vergis. Voor mij is de fiets echter een beetje te klein. Koga werkt met betrekkelijk korte bovenbuizen.

De spatborden heb ik hier thuis nog liggen, deze zijn bijna nooit gebruikt geweest en worden er uiteraard bij geleverd. De bagagedragers heb ik in India voor een prijsje verkocht aan mensen wie hun bagagedrager net was afgebroken en die nog een fietsreis van drie maanden moesten vervolledigen in Himashal-Pradesh - waar een degelijke bagagedrager noodzakelijk is. Ikzelf ging net naar huis toen ik die mensen ontmoette, dus ik heb ze toen graag verder geholpen.

Als je nog wat informatie wil, laat maar horen.
Mvg,
Lanseloet.
Ik zoek deze zomer een nieuwere fiets te kopen. Ik twijfel nog ts 26,28 en ik dacht aan een 54cm, ik ben 1m78 en 87cm binnenbeenlengte. Nu heb ik een Giant Expedition, 58cm maar die vind ik toch wat aan de grote kant. De fiets is niet versleten maar al wat jaartjes ouder en er zijn wat vervangingskosten aan. Ik wil of een iets lichtere fiets of een 26-incher. Binnen een maand of 3 begin ik echt te zoeken naar een fiets, ik denk niet dat je hierop wil wachten.
Lanseloet schreef:Beste,

ik meet 1.86m en mijn binnenbeenlengte is 91cm als ik me niet vergis. Voor mij is de fiets echter een beetje te klein. Koga werkt met betrekkelijk korte bovenbuizen.

Als je nog wat informatie wil, laat maar horen.
Mvg,
Lanseloet.
Bedankt voor de info. Ik meet 1.89, beenlengte 94 cm dus deze fiets is helaas net iets te klein. Ik denk overigens niet dat de vraagprijs te hoog is.
Hallo Lanseloet,

Wat was die traumatische ervaring op de weg Manali-Leh, als ik vragen mag?

Groet, Maarten
@ mwetsema: sorry maar dit is hier een verkoopstopic.

Fiets is nog steeds te koop!!
fiets nog steeds te koop.
Wat die traumatiserende ervaring betreft, daar kan ik wel even over uitweiden *grijns*.

Die drieweekse tocht door het hooggebergte van India werd volledig in de soep gedraaid door:
- heenvlucht gemist, een dag kwijt van de reeds zeer krappe timing
- hoogziekte op de eerste fietsdag, al op 3000 m: duizelig en wegdraaien en ademloos en geen fut in de benen
- op de tweede fietsdag rijdt fietspartner in de afdaling op een kip die plots de weg oversteekt, maakt tuimeling, en plooit daarbij heel zijn Idworx bijeen
- drie dagen kwijt met het bekomen van de hersenschudding en de open wondes in een schamel guesthouse
- timing definitief om zeep, één fiets kapot, we halen het nooit. Dure taxi moeten nemen voor de rest van de route
- eens terug in Delhi de voedselvergiftiging van de eeuw opgelopen: overgeven, explosieve diarrhee, dan bewustzijn verloren tijdens het boarden, en terugvlucht gemist. Cabine crew lieten ons niet opstappen.
- twee dagen indisch ziekenhuis
- eindelijk thuis en even geen zin meer om te fietsen

Dus: die worldtraveller heeft al heel wat meegemaakt en is prima fiets.