Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kinderfietstricot rood-wit-blauw? - Forum Wereldfietser

Kinderfietstricot rood-wit-blauw?

Hallo,

Ik zag gisteren een jongen in het tricot van de Nederlands kampioen: rood-wit-blauw. Ik dacht: dat wil ik ook voor mijn dochter (7 jr) kopen. Lijkt me een leuk gezicht, als we over een maand o.a. gaan fietsen in Frankrijk. Alleen, ik heb op internet gezocht, maar ik kan geen winkel vinden die zo iets verkoopt. Heeft iemand een tip?

Hallo,

Zag net de commercial van Peijnenburg op tv, waar ook een kind in is te zien met een rood-wit-blauw fietsshirt aan. Klik op de volgende link om 't filmpje te zien http://www.peijnenburg.nl/pages/nieuws.asp?rID=310
Je zou eens contact met hun op kunnen nemen.

groet, roos

Hoi

Je hebt wel het originele nederlands kampioen shirt in alle maten maar dan sponsor je wel gelijk een bekende bank.

Krijg je die 60,00 euri omdat je reclame rijdt of moet je die betalen om reclame te mogen rijden?
Opa Leen

Leen Verkerk schreef:Krijg je die 60,00 euri omdat je reclame rijdt of moet je die betalen om reclame te mogen rijden?
Opa Leen
De een krijgt het en de ander moet betalen... :wink:
willem.megens schreef:Hallo,

Ik zag gisteren een jongen in het tricot van de Nederlands kampioen: rood-wit-blauw. Ik dacht: dat wil ik ook voor mijn dochter (7 jr) kopen. Lijkt me een leuk gezicht, als we over een maand o.a. gaan fietsen in Frankrijk. Alleen, ik heb op internet gezocht, maar ik kan geen winkel vinden die zo iets verkoopt. Heeft iemand een tip?
Euuuhhh.... Willem?

Jij wil het voor je dochter, maare wil je dochter het ook?? :wink:
Haike schreef:
willem.megens schreef:Hallo,

Ik zag gisteren een jongen in het tricot van de Nederlands kampioen: rood-wit-blauw. Ik dacht: dat wil ik ook voor mijn dochter (7 jr) kopen. Lijkt me een leuk gezicht, als we over een maand o.a. gaan fietsen in Frankrijk. Alleen, ik heb op internet gezocht, maar ik kan geen winkel vinden die zo iets verkoopt. Heeft iemand een tip?
Euuuhhh.... Willem?

Jij wil het voor je dochter, maare wil je dochter het ook?? :wink:
Goeie vraag!

:P

Ha ha, dat moet nog blijken. Natuurlijk lijkt het mij vooral een fantastisch gezicht: je kind in zo'n tricot of dat van de bolletjestrui. In de stille hoop dat ze net zo enthousiast wordt. Waarschijnlijk helpt het geen moer, maar voor nu is het wel leuk.

Overigens vind ik 60 euro wel erg veel geld voor een shirt met reclame van een hypotheekverstrekker dat hoogstens 2 jaar mee gaat en maar af en toe gedragen wordt.

willem.megens schreef: Natuurlijk lijkt het mij vooral een fantastisch gezicht: je kind in zo'n tricot of dat van de bolletjestrui. In de stille hoop dat ze net zo enthousiast wordt. Waarschijnlijk helpt het geen moer, maar voor nu is het wel leuk.
Ik weet zeker dat ze wel enthousiast wordt als ze onderstaand shirt mag aantrekken, lijkt me ook een veel verstandiger keuze... :wink:

Afbeelding

[Willem schrikt, herstelt zich, schraapt zijn keel en roept:] Er zijn grenzen!

Tis wel rood, wit, en blauw.... :wink: en die friezen zijn zo slecht niet, sprak de halve Fries :D

en van die schattige hartjes... 8) zal je dochter toch aanspreken?

mijn dochter wel ja...

De enige provincie waarmee ik iets heb is Gelderland, maar die vlag is foeilelijk. Ik zal ook eens kijken of ik een bolletjestrui kan scoren (en dan niet die van de Rabobank waar een handtekening van Rasmussen op staat...)

Er zijn nog wel andere leuke kindershirtjes, en die zijn meestal veel goedkoper.... Mijn kinderen hebben op vakantie eigenlijk steeds in gewone shirtjes gereden. Immers, je hebt al zoveel nodig voor ze: een kinderfietsbroek met goed zeem, een helm, handschoenen. Om maar te zwijgen van een goede fiets en al dat kampeerspul.

Ik ben vorig weekend met mijn dochter van twaalf een nieuwe vakantiefiets wezen uitzoeken (dwz ik wilde weten of mijn keus haar goedkeuring kan wegdragen - gelukkig wel, heel erg zelfs), en goede onderhandelaar als ze is liep ze na afloop direct door naar de afdeling fietskleding. We zijn er nog niet uit, maar de les is al wel dat het steeds duurder wordt om ze om te kopen.
Wim

Dat wordt dan nog wat. Ik heb nu nog in mijn hoofd dat als ze wat ouder zijn, we 1 week gaan wergwandelen (huttentocht), 1 week gaan fietsen en 1 week gaan luieren. Dit om het voor iedereen leuk te houden. Gaat wel veel geld kosten met al die uitrustingen.

Je bent bent sokjes nog vergeten:
http://www.derondeshop.be/Belgische-Nat ... p-836.html

Die zijn in de kleuren van België, ben je nou helemaal....