Additionally, paste this code immediately after the opening tag: onderhoudsbeurt - Forum Wereldfietser

onderhoudsbeurt

Mijn fiets moet dit jaar weer een onderhoudsbeurt, dit keer moeten de banden worden vervangen etc. Ik had voorheen een goed adresje maar dat is nu te ver weg en ik woon nu in de buurt van Eindhoven. Hebben jullie misschien een suggestie/ tip welke fietsenmaker/winkel het beste is qua onderhoudsbeurten. Ik heb ooit een keer meegemaakt dat er dingen werden vervangen die helemaal nog niet vervangen hadden moeten worden en de prijzen van zo'n beurt liegen er ook niet om en dan moet je maar geloven dat ze ook echt iets hebben gedaan. Ik ben zelf helaas helemaal niet handig dus afhankelijk van een fietsenmaker. Er zit hier een profile in de buurt wat is jullie ervaring met deze winkel? Ik zie jullie reakties graag tegemoet,

Groetjes debster

de in mijn ogen beste onderhoudsbeurt gebeurt in de kelder/garage/op de oprit bij jezelf.

zo doe ik het altijd, en ga eigenlijk alleen nog naar de fietsenwinkel voor onderdelen.

ThomasR schreef:de in mijn ogen beste onderhoudsbeurt gebeurt in de kelder/garage/op de oprit bij jezelf.

zo doe ik het altijd, en ga eigenlijk alleen nog naar de fietsenwinkel voor onderdelen.
De één is vaardiger in zulke zaken als de ander. Daar kun je niks aan doen. Of toch wel: fietsonderhoudscursus volgen?