Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKG Magura HS33 voorrem - Forum Wereldfietser

TKG Magura HS33 voorrem

Heeft iemand een HS33 voorrem voor me?

Hoor graag van jullie.

Jimbo
Froggy schreef:Heeft iemand een HS33 voorrem voor me?

Hoor graag van jullie.

Jimbo
voor en achterrem zijn hetzelfde, je hebt alleen linker en rechter grepen (en die in heel veel verschillende jaargangen zolangzamerhand) Nieuw wil Magura er 85 voor hebben, net iets minder als voor een complete set hs11

Dus een achterrem is ook acceptabel?
Ik moet dan alleen de cable inkorten (makkelijk?).

Hmm, je gaat de fixie voorzien van een hydrologische voor-rem?

Maar idd, is best makkelijk in te korten, er staan op moutanibike.nl/forum een aantal goede begeleidende texten hoe je dit kunt doen.

Bas

apropos, de nederlandse handleiding vind je hier.

En als echte Engelsman wil je voor je voorrem natuurlijk een rechtse greep.... (ik ook).
Wim

Het is niet voor de singlespeed maar voor m'n MTB.
Ik heb een nieuwe vork zien te bemachtigen met schade aan de gaatje waar de veer van een v-rem in zou steken. Plaatsen van een HS33 is de oplossing dus.

Speciaal voor Willem J:

Afbeelding

Prachtig eh!
Helaas is deze niet van mij.

Mooi, al houd ik niet van zwarte onderdelen (en nog minder van dat hoerige rood).
Wim

Froggy schreef:Het is niet voor de singlespeed maar voor m'n MTB.
Ik heb een nieuwe vork zien te bemachtigen met schade aan de gaatje waar de veer van een v-rem in zou steken. Plaatsen van een HS33 is de oplossing dus.
Of een v.brake met consoles waar je de veertjes in steekt
En is het een stalen vork? Bij een aluminium vork draai je de stud eruit en klem je er een plaatje onder met een tactisch gaatje

Maarten,

Top idee!
Het gaat om een aluminium vork idd - een plaatje aan de achterkant van de stud is de oplossing!

Wel zo handig om een techneut op de forum te hebben zeg!

Thanks

James