Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 858 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

34237 berichten
JanH schreef:
wo 17 mar, 2021 20:04
Met zoeken op grindwinning brabant kwam ik op twee bedrijven uit: Teunesen en k3Delta. Gelukkig hebben ze goed aangegeven waar de winningslocaties zich bevinden. Heb er heel wat bekeken voordat ik de oplossing had. Weer veel van Nederland gezien.
...
Zoeken op de sticker op die spiegel had je al gelijk dichter in de buurt gebracht.
Hier bij Frostastaðavatn Ijsland?
.
(Foutje)
renel schreef:
wo 17 mar, 2021 20:26
Hier bij Frostastaðavatn
Helemaal goed. Jij bent.
De dag ervoor was ik er ook al langs gereden. Ik mocht echter niet verder over de F208 omdat er een glacier outburst flood was en moest ik terug. Het is een avontuurlijk land waarin de natuur af en toe voor onverwachte wendingen zorgt.
Google afbeeldingen herkende 't meteen.
Gevaarlijke weg inderdaad.
De volgende is er een in de categorie camping.
categoriecamping.jpg
Jugendzeltplatz Brűckenkopfpark Julich.
Geen animatieteam maar wel prima geslapen daar.
Peter heeft het dus goed geraden en krijgt de beurt.
renel schreef:
wo 17 mar, 2021 22:30
Geen animatieteam maar wel prima geslapen daar.
Geen probleem om daar te slapen als "normale" kampeerder? Zit verder weinig in die omgeving (Rur Ufer Radweg)...
In de laatste 10 jaar ben ik er 3 keer geweest en het was nooit druk, 1 keer was er niemand om aan te betalen de andere keren kwam er iemand langs. Volgens mij wordt de plek ook genoemd in het boekje van Reitsma naar Rome. Je bent ook zo in de stad om er wat te eten of boodschappen te doen, ik vind het een prima kampeerplek.
Sorry, geen nieuw raadplaatje maar:
renel schreef:
wo 17 mar, 2021 20:44
De volgende is er een in de categorie camping.categoriecamping.jpg
Ik heb er zelf ook één!
camping.jpg
;) Ik was er half april 2019 (boekje Reitsma inderdaad); geen beheerder gezien, vriendelijk ontvangen door twee vaste gasten die in de buurt werkten en daar zolang in hun caravan woonden.

Carl
Inderdaad bijna de ideale camping. hele veld voor je alleen, ik vond de overlast van de naastliggende A4 's nachts wel hinderlijk.

De volgende.
foto.jpg
Neuf-Brisach?
https://www.google.com/maps/@48.0196414 ... 312!8i6656

Ik heb gezocht op Vauban en kwam al snel hier uit. Overigens zag ik later dat Google Lens 'm perfect herkende.

Wat mij betreft mag je een andere foto plaatsen waarvan de locatie wat lastiger te raden is.
Peter Molog schreef:
do 18 mar, 2021 11:48
Inderdaad bijna de ideale camping. hele veld voor je alleen, ik vond de overlast van de naastliggende A4 's nachts wel hinderlijk.
Ik vond het wolvengehuil veel goedmaken. :)
De volgende.
Wild schot voor de boeg, zonder nazoeken of link omdat ik anders weer te laat ben: Fort Spion bij de Loosdrechtse Plassen?

[edit: toch nog te traag, en hoog over...]

Groetjes,

Carl
Carl schreef:Fort Spion
Fout.
Met of zonder olifant?
best wel warm. Maar er staat geen olifant op mijn foto.
Dus geen Neuf-Brisach? Of wel?

Ik kan namelijk niet weten wat er tussen het moment van jouw foto en de opname door Google Streetview is veranderd (attributen, paadjes en andere aankleding) aan deze locatie.

Misschien dat iemand anders dit kan uitpluizen.
willem.m schreef:Neuf-Brisach
Correct.
Hier de streetview uit het jaar van de foto.
https://www.google.nl/maps/@48.0200265, ... 312!8i6656

Heb je nog wel foto's? Dan mag jij dus.
Dan had ik die ene plek toch over het hoofd gezien. Mooie locatie, en ik moet daar zeker nog eens langs gaan fietsen.

Nieuwe opgave:

gevaarlijk.JPG
Laten ze er nou een molen neergezet hebben!
Screenshot_20210318-134901.png