Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstopics ! - Forum Wereldfietser

Fietstopics !

Mensen, ik mis een beetje de fiets-topics.

De fiets-technische verhandelingen van o.a. Marten Gerritsen, Willem Jongman, Eric Schuijt, Leon, Haike, Marco de Wit.

De bijzaak-technische antwoorden van o.a. De Tovenaar, B@se, e.a.

De fotografische aspecten van Leon, Kees Swart, Ellen en Marco Meijerink (hoewel, die heeft nu een sterke! :wink:).

De kampeertechnische zaken van Spironski, B@se, Robertjan, Whisky.

De route-aangelegenheden van Bert Sitters, Rutger, Michael e.a.

En verder ook natuurlijk de heikele punten als de boeken van o.a. Michael, Rutger, Bert en Eric. De (neger)zoenen van Eric. De ervaring van Marco de Wit. De laatste tijd (2-3 maanden ongeveer?) ook geen nieuwe foto's meer tegen gekomen van Marco of Ellen. En interessante lezingen zijn de laatste tijd buiten de Wereldfiets-gelederen ook vrijwel niet meer aangekondigd (op 1 na, van de laatste week meen ik).

Wanneer gaan we het weer over fietsen hebben? :lol:

Over:
* het ombouwen van de fiets van m'n oma tot vakantiewaardige fiets (Leon had een mooi topic!)
* of een kabeltje nu linksom of rechtsom gespannen moet worden
* welke tassen een student kan meenemen: krantentassen of volwaardige van een bekend merk
* de mooie beleving die bij de getoonde foto hoort (hier staat geen foto, maar dat is 't 'm nu juist!)
* een leuk videobeeldje van een fietsvakantie in bijv. Duitsland
* Rohloff die nu met wat nieuws komt
* Google Maps die nu met GPS om kan gaan (was dat maar zo!), of een nieuwe fiets-GPS
* een boek fietsen langs alle Duitse Biergarten :lol:
* een lezing van deze of gene bij een niet nader te noemen winkel :wink: (neutraal bedoeld)

Enfin, ik ga van't weekend maar weer eens fietsen. Hopelijk staan er dan achteraf weer leuke fietsgerelateerde otics op :D!

Ja we gaan weer fietsen!

Enne RobertJan...ze waren er echt wel hoor....alleen ze werden ondergesneeuwd door die zekere andere discusssie over.......???.......
Ben even vergeten wat het ook al weer was. Zal de leeftijd wel zijn :wink:

Blanche

Of de nieuwe lichte SON naaf.
W