Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vette pech voor Wilbert en Mirjam - Forum Wereldfietser

vette pech voor Wilbert en Mirjam

Wilbert en ik hebben vanaf oost turkije een stuk samen gefietst. het is niet helemaal goed gegaan.. kijk voor het hele verhaal maar ff op mn site. www.cyclingdutchgirl.waarbenjij.nu
wilbert is alweer aan het fietsen. Ik zit in nederland ff bij te komen maar vlieg donderdag weer naar Teheran om daar de draad weer op te pakken. Het fietsen is nog steeds geweldig!
groetjes Mirjam

Tjeeses, dat is heftig! Goed van je dat je je blik op mensen en de wereld niet hebt laten verduisteren, respect!
Wens je een geweldig vervolg op je reis.

Matthijs

Jemig, hier heb ik geen woorden voor! Dat is een heftig verhaal!

Respect dat je doorzet!

Ja, schokkend zeg! Kom maar weer lekker bij in ons kikkerlandje en voor daarna alvast een hele fijne voortzetting van je tocht.

What a terrible terrible story!
I can have nothing but respect for how you've written about what happened and the courage you have to carry on the journey you set out to achieve!

Enjoy your time back in Holland and good luck on the continuation of your trip!

James

Hoi Mirjam,

Wat een ellende! Je ervaringen delen zorgt er voor dat ik alleen nog maar wildkampeer in uiterste noodzaak.
In verweggistan kampeer ik al graag bij een boer op zijn erf, nu weet ik waarom.

Succes met het afschudden van je negatieve ervaringen en opzoeken van positieve.

Groeten, ook aan Wilbert.

John.

Hoi Mirjam,

ik kan het niet zo goed onder woorden brengen, maar
heel heel heel heel heel veel sterkte gewenst.

Sonya en Aaldrik

Hoe vaak heb ik het niet moeten horen, ja vorige week zelfs nog: "Heb je je nooit onveilig gevoeld onderweg?" of "Neem je iets mee om je te verweren'" "En wat doe je dan als je wordt overvallen?" Moe werd ik er soms van. Meestal was mijn antwoord dat Amsterdam ook gevaarlijk is en dat daar meer overvallen plaats vinden dan waar ik mij doorgaans begeef. Maar nu ik dit lees schrik ik toch heel erg. Ik was ook van plan om ooit die kant op te gaan, volgend jaar misschien wel. Naief was ik altijd en ik was daar eigenlijk wel een beetje tros op. Vertrouwen in de mensen was mijn motto. Nu loopt dat toch wel een deuk op.
Ik ben overigens blij dat dit niet uitgebreid in de media is geweest, houden zo, dient geen enkel doel. Geweldig dat je toch door gaat, dat tekent de ware reiziger. HEEL VEEL sterkte en succes! De groeten ook aan Wilbert.

Sterkte bij het verwerken van alles. Ik hoop dat je op het vervolg van je reis weer kunt genieten van al het mooi's.

Robbert.

Mirjam,

Ontzettend veel sterkte met de verwerking hiervan. Dit is een van de vreselijkste verhalen die ik in 10 jaar wereldfietsen gehoord heb.

Groeten aan Wilbert, die heeft ook altijd wat op zijn fietsreizen...

Groeten,
Dennis

......




Hier was ik ff stil van.

Succes met het plaatsen van deze ellende in je "rugzakje" en veel succes toegewenst met genieten van je verdere trip!

Hallo Miriam en Wilbert

Heel veel sterkte tijdens het vervolg van jullie reis.
Ik heb er geen woorden voor wat er gebeurd is.
Wilbert ik heb ook jou avontuur in Georgie gelezen.
Wat een toestand zeg.
Nou luitjes hopelijk krijgen jullie nog een mooie tijd.
Veel groeten,
Gudy

Hoi Mirjam,

Tjemig zeg, wat ontzettend goed dat je weer op de fiets verder gaat.
Ik wens je veel geluk op je reis en heel veel mooie ontmoetingen.
Ik fiets zelf solo en heb gelukkig geen narigheid mee gemaakt, ben nu in Kirgizie.
Veel sterkte en geniet!

groet,
Bernadette

www.bernadette.reisprofiel.nl

MIJN GOD!!

ik wens je heel veel succes met je herstel en hoop dat je snel weer op de fiets kunt klimmen. geen woorden voor, alleen gevoelens en herinneringen van wat ik vorig jaar zelf in iran meemaakte en waardoor ik dat land verder met de bus heb gezien. heel veel sterkte!! en als je/jullie in iran nog behoefte hebt aan rust en troost, ga dan zeker even langs bij ali in het silk road hotel in jazd.

Hi Mirjam,

Ik heb al gereageerd op je site, maar wil je via deze weg heel veel kracht en positieve energie mee geven voor het vervolg van je reis.

Heb je trouwens weer met Wilbert afgesproken in Teheran?

Groet, Rena :wink:
Zo. Ik ben er weer klaar voor, heerlijk een tijdje goede koffie en bruin brood met hagelslag gegeten en rondgelopen met mn haar los :-) Morgen stap ik op het vliegtuig om mn tochtje alleen voor te zetten. Ik zie Wilbert nog wel eens, misschien nog in Iran, misschien pas in Oezbekistan maar heb besloten dat het voor mij beter is alleen te fietsen. Is tot nu toe altijd goed gegaan en met zn 2-en is het duidelijk niet beter.
Nog even spannend of ik op het vliegveld een transit-visum krijg maar dan ben ik weer echt op weg. Heb er zin in.
Vanaf nu alleen nog leuke verhalen!
Kus
Mirjam

He Pippi,

Heel veel sterkte. Ik hoop dat je het fietsen en genieten weer als vanouds kunt oppakken!
Goed dat je jouw eigen afweging en keuze maakt.
Waar ga je verder nog allemaal naar toe? Wie weet welke bekenden je in den vreemde allemaal nog tegenkomt. Er zijn flink wat leden van De Wereldfietser onderweg in Azie en er gaan er nog meer op pad.

Groetjes,

Bert

Net gelezen op rtl-tekst:

twee afghanen die een Nederlandse hadden verkracht in Iran zijn opgehangen.

mooi zo