Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verlenging visa in iran? - Forum Wereldfietser

verlenging visa in iran?

Dag van Garr,

Na ramadan 2006 fiets ik İran binnen met een 1 maand toeristenvisum (duurde 10 dagen in Ankara). De İraanse embassade in Ankara deed het voorkomen of ik dit in İran zelf niet kan verlengen. Wie heeft recente informatie over een mogelijke visaverlenging in İran (kosten, tijdsduur etc.)?

groeten van Garr

Hoi Garr,

Ik zit er nu, tijdens de ramadan dus. Ik heb ook een dertigdaags visum (het maximum wat je kunt krijgen). Ik heb nog geen ervaring met het verlengen maar ik heb van anderen gehoord dat het in elke wat grotere stad vrij makkelijk te verlengen is. Ik hoorde van mensen die het in Esfahan gedaan hadden en het was vrij snel geregeld voor ongeveer $ 10,-

Groeten,

Samuel

He Garr en Samuel,

Laat ons het even weten als jullie hierover meer informatie hebben. Wat zijn de mogelijkheden m.b.t. het verlengen van de visum in Iran?

Goede reis!!!!!!

Groet, Rena :wink:

Hallo , ik heb zelf ook plannen een visum voor Iran in Ankara aan te vragen. Kun je mij vertellen wat er nodig is voor een visum, wat kost het en in welke valuta moet betaald worden, moet de exacte datum van entry opgegeven worden? moet een vrouw met of zonder hooffdoek op de pasfoto? hoeveel pasfoto's ? heb ik een LoI nodig? vraag je het formulier ter plekke? kun je het bijv. in Ankara aanvragen en in Erzurum ophalen? etc. Zijn 10 dagen werkdagen?
Wanneer jullie iets weten over de verlenging dan hoor ik dat graag.
groet,
Bernadette
Dag Bernadette,