Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bestemming Innsbruck per trein - Forum Wereldfietser

bestemming Innsbruck per trein

Heeft iemand op dit forum misschien ervaring met een treinreis vanuit België naar Innsbruck? We hebben al geprobeerd om zelf een treinreis samen te stellen, maar deze komt op beina 300 euro enkele reis met fiets.
We vertrekken volgende week al, dus zit een beetje met de handen in het haar. Ik hoop graag dat jullie enige info die je maar weet aan dit topic willen toevoegen. Alvast erg bedankt

Je zou kunnen proberen of het goedkoper uitkomt als je een deel met de Citynightline gaat, bijv. van Keulen naar Zurich of Salzburg.

Zie: http://www.citynightline.ch/-S:PtVOSN:e ... netz.shtml

Overigens is het met name in Duitsland vaak voordelig om treinkaartjes langer vantevoren te kopen.

Gerd

Probeer het via de Nederlandse Treinreiswinkel: www.treinreiswinkel.nl
Zij zoeken de beste reisverbindingen waarbij de fiets meekan en zoeken ook het voordeligste kaartje voor je op.

Vergeet ook niet zo'n kortingskaart, BahnCard heet dat geloof ik, erbij te vragen. Er zitten wel voorwaarden aan: hij is alleen geldig in combinatie met je eigen kortingskaart en is alleen te gebruiken bij grensoverschrijdend treinverkeer. Die kaart heb je direct terugverdiend. Ik weet trouwens niet hoe het in België geregeld is met kortingskaarten.

Toevallig ben ik twee weken geleden van Innsbruck naar Nederland gereisd, deels in de CityNightLine vanaf Munchen. Ik sprak toen iemand met fiets die overstapte in Keulen meen ik om naar België door te reizen.

Die tip over treinreiswinkel.nl was top. Ik ben nu voor 150 euro per persoon retour van NL naar Oostenrijk. Dankje!