Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vijflandentocht vanuit Maastricht - Forum Wereldfietser

Vijflandentocht vanuit Maastricht

Half mei wil ik het volgende rondje gaan doen. Gewoon op eigen houtje zonder reisleiding maar ik volg min of meer de route in deze reis.

Heeft iemand tips voor leuke campings (voorkeur) of andere leuke en betaalbare overnachtingen?

https://www.fietsrelax.nl/fietsvakantie ... fietsroute
Vgoegah heb ik ook in die buurt gefietst met de tent.

Toen had je overal campings, Maastricht, Luik, Namen, Hoei, Dinant, Charleville, Bastogne, Monschau.

De camping in Maastricht (Dousberg) is weg, in de regio zijn er wel campings maar niet in de stad.

Even googlen leert mij dat de camping in Charleville-Mezieres er nog is en die is gunstig gelegen aan de overkant van de Maas, over de passerelle loop je zo het centrum in. Mont Olymp.

Voor de rest - zelf zoeken denk ik.

Hotels heb je overal, er is altijd wel een kamer te vinden.

Veel plezier
In Wirtzfeld - vlak bij de Vennbahn - is een heel leuke overnachtingsplek van "Vrienden op de fiets". Zelf twee keer geweest. En zo te zien zijn er nog meer overnachtingsplekken in de buurt van je route.

Moet je alleen ff lid worden van "Vrienden op de fiets" maar dat kost geen drol.
Dank voor de reacties.

Uiteraard heb ik via Maps en Komoot al wat campings gevonden. Maar soms hebben anderen die verborgen parels.

Ik ben lid van de VodF! De brief gisteren weer ontvangen voor de bijdrage. Daar had ik niet aan gedacht in die regio. Dank!
De camping in Charlesville-Meziere was in 2024 vergeven van de Engelse/Ierse travelers. Was niet prettig. Daarnaast waren de sanitaire blokken een ramp. Niet schoon en erg veel kapot.
gr Jan
dat klinkt niet heel aantrekkelijk Zodiac. Dank!
Voor campings in de buurt van je fietsroute kun je de Archies-app gebruiken.