Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Denemarken Avontuur ! - Forum Wereldfietser

Denemarken Avontuur !

Hoy, hier René ,61.

Op kort termijn ga ik naar Denemarken.
Fiets op de trein naar Kopenhagen en in Denemarken kamperen bij Shelter plekken.
Zie App Shelter en verbaas u !

Graag leuke vrouw tussen 45 en 60 j.

Zonder E bike en nog voldoende lucht over voor een filosofisch gesprek en nodige stiltes voor eenieder...voor een gesprek met zichzelf.

Grt vanaf Vlieland!
Ken je deze app?
IMG_5594.jpeg
Daarbij moet wel gezegd worden dat je tegenwoordig mazzel moet hebben in DK wil je een lege shelter tegenkomen , zeker in het hoogseizoen.
Wel een goede relatietest,van bezette shelter naar bezette shelter (want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ts dit forum als dating site wil gebruiken).
Berger schreef:
zo 22 jun, 2025 11:10
Wel een goede relatietest,van bezette shelter naar bezette shelter (want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ts dit forum als dating site wil gebruiken).
Die indruk ligt er dik bovenop. Het lijkt mij alleen maar averechts te werken. Beginnen aan een fietstocht met een dubbele agenda stoot fietsvrouwen alleen maar af.
Eric op de Fiets schreef:
za 21 jun, 2025 22:01
Ken je deze app?IMG_5594.jpeg
Dank, die kende ik nog niet. Wel de "Shelter" app, met alleen de shelters in DK.