Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in de winter - Forum Wereldfietser

Fietsen in de winter

AVONTUURLIJKE FIETS(S)TERS GEZOCHT!

Ik ben Maria, 73 jaar jong en wil héél graag van ongeveer half december 2024 tot ongeveer half/eind januari 2025
fietsen aan de Spaanse Zuid/Oost kust inclusief een stukje binnenland.

Georganiseerd:
bijv: https://www.spanjevoorjou.com/fietsvaka ... nje-winter... en nog vele andere organisaties, Cycletours, Eigenwijze Reizen, Fiets Relax enz. enz.

OF: Zelf organiseren:
bijv. via route van Benjaminse: Onbegrensd fietsen naar Andalusië.

Ik houd er van ook dingen te bekijken dus beperk het aantal fietskilometers tot 50 á 60.
Geen zin meer om door een land te racen en zoveel mogelijk km. te maken, ik wil er ook echt ''zijn''...

Ik rijd tegenwoordig met een Trek FX+ 2, met een beetje ondersteuning.
Omdat je geen elektrische fietsen mag meenemen in het vliegtuig, noch in de trein, zal ik daar een E-bike huren.

Mijn fietservaring ligt in Azië, Midden Amerika en Europa. In totaal zo rond de 8 jaren min of meer dagelijks op de fiets
Nederland.jpg
Duitsland.jpg
Duitsland 1.jpg
Cambodja.jpg
Nederland.jpg
Nederland.jpg
.

Omdat ik niet (meer) vlieg, ga ik met de trein, dat duurt ongeveer 2 dagen...

Slapen doe ik in hotels, B&B, Vrienden op de Fiets, Jeugdherbergen en via Air B&B, dus ik kampeer niet (meer)

GRAAG een PB als je een beetje avontuurlijk bent en ook graag in de winter met een aardige temperatuur wilt fietsen
Nederland.jpg
Duitsland.jpg
Duitsland 1.jpg
Cambodja.jpg
Je hebt de post al twee keer eerder geplaatst, waarvan één door de mod is weggehaald vanwege dubbel, en op de ander heeft één persoon al interesse getoond.
Waarom dan weer opnieuw geplaatst?