De laatste maanden heb ik veel gezocht op dit forum en ben ik in een aantal kampeerwinkels geweest. Resultaat: een heel groot bos met ontzettend veel verschillende bomen.
Het lijkt mij nuttig, voor mij en voor ons allemaal, een topic te hebben met een overzicht van wat we aan tent en slaapspullen meenemen. Eens? Als dit er al is en ik heb met m'n neus gekeken, wijs me er vooral op! Hopelijk doen er veel mensen mee. Ik had gedacht aan:
Welke tent/jaar van aankoop
Welke slaapzak/jaar van aankoop
Welke lakenzak/jaar van aankoop
Welke slaapmat/jaar van aankoop
Zou je deze nu weer kopen? Waarom wel of niet?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik start. Mijn reis gaat naar Zuid-Europa en ik wil goede lichtgewicht spullen tegen een lage/redelijke prijs.
Tent/gewicht/prijs/jaar van aankoop
Naturehike Cloud UP 2-persoons lichtgewicht tent, grijs / totaal 1,8 kg / MP 140 euro - 2e hands (verkoopjaar nieuw 2023).
Footprint: nog te kopen.
Slaapzak/gewicht/prijs/jaar van aankoop
Op het oog: Bergson Lichtgewicht Mummy Slaapzak SUPERPACK / 700 GRAM / 60 euro / 2024
Lakenzak/gewicht/prijs/jaar van aankoop
Cocoon Anti-insecten Lakenzak Egyptisch Katoen, Bever/ 260 gram / 50 euro / 2024
Slaapmat/gewicht/prijs/jaar van aankoop
De voornaamste reden van dit topic. Ik wil een lichtgewicht, 2/3-seizoens, liefst 2e hands. Doolhof dus...
Heb nu deze op het oog:
SEA TO SUMMIT ULTRALIGHT WOMEN'S SELF INFLATING / 645 gram / 100 euro / 2024
Het lijkt mij nuttig, voor mij en voor ons allemaal, een topic te hebben met een overzicht van wat we aan tent en slaapspullen meenemen. Eens? Als dit er al is en ik heb met m'n neus gekeken, wijs me er vooral op! Hopelijk doen er veel mensen mee. Ik had gedacht aan:
Welke tent/jaar van aankoop
Welke slaapzak/jaar van aankoop
Welke lakenzak/jaar van aankoop
Welke slaapmat/jaar van aankoop
Zou je deze nu weer kopen? Waarom wel of niet?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik start. Mijn reis gaat naar Zuid-Europa en ik wil goede lichtgewicht spullen tegen een lage/redelijke prijs.
Tent/gewicht/prijs/jaar van aankoop
Naturehike Cloud UP 2-persoons lichtgewicht tent, grijs / totaal 1,8 kg / MP 140 euro - 2e hands (verkoopjaar nieuw 2023).
Footprint: nog te kopen.
Slaapzak/gewicht/prijs/jaar van aankoop
Op het oog: Bergson Lichtgewicht Mummy Slaapzak SUPERPACK / 700 GRAM / 60 euro / 2024
Lakenzak/gewicht/prijs/jaar van aankoop
Cocoon Anti-insecten Lakenzak Egyptisch Katoen, Bever/ 260 gram / 50 euro / 2024
Slaapmat/gewicht/prijs/jaar van aankoop
De voornaamste reden van dit topic. Ik wil een lichtgewicht, 2/3-seizoens, liefst 2e hands. Doolhof dus...
Heb nu deze op het oog:
SEA TO SUMMIT ULTRALIGHT WOMEN'S SELF INFLATING / 645 gram / 100 euro / 2024