Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Twente/Achterhoek - Forum Wereldfietser

Rondje Twente/Achterhoek

Vandaag heb ik een geweldige route gefietst die ik voor mezelf heb uitgezet. De route is veelzijdig en start in Haaksbergen om dan naar Duitsland, waar we ook langs een bakker komen die Duitse broodjes heeft op zondag, richting Winterwijk met veel onverhard en landweggetjes, diverse watermolens, dan richting Groenlo waar we dwars door heen gaan dus ook lekker bakkie doen, dan via Eibergen en Rekken weer terug naar Haaksbergen.
Het rondje is 90 km en E-BIKES zijn meer als welkom.
Ik geef een adres door waar een rustige parkeerplaats is om eventueel een auto te parkeren.

Bijlagen

wil je deze route alsjeblieft delen?
hoe kom ik daar met de trein?
hoe kom ik daar met de trein?
15 km vanaf station Goor.
bert sitters schreef:
zo 10 mar, 2024 17:52
hoe kom ik daar met de trein?
Fijn voor de TS dat je geïnteresseerd bent in het deelnemen aan dit rondje, hoewel je niet weet hoe er te komen met de trein.

De afstand van Enschede CS naar Haaksbergen is 15 km fietsen. Misschien kun je met de TS overleggen om het rondje wat in te korten, zodat het totaal aantal km’s die dag acceptabel blijft.

Leuk dat je interesse toont, zeker als iemand het initiatief neemt een rondje op te tuigen en forummers hier deelgenoot van wil maken.
Trein wordt idd wel wat lastiger of je moet echt veel kilometers willen maken.
Of overnachten in Haaksbergen en de volgende dag met de trein terug in Hengelo of Enschede.
Inkorten zou echt jammer zijn.

Gr. Robert
hoogframe schreef:
zo 10 mar, 2024 16:55
wil je deze route alsjeblieft delen?
Dat is een beetje de vraag...
Ik kan de route delen via de mail dus stuur maar een PB met je gegevens.
Waarom zou je dat zo doen? Er zijn toch genoeg online mogelijkheden?

(Helaas kun je nog niet rechtstreeks een gpx-bestand in dit forum bijvoegen maar er staan diverse tips in dit draadje: viewtopic.php?t=39341)
Leon schreef:
ma 11 mar, 2024 09:26
(Helaas kun je nog niet rechtstreeks een gpx-bestand in dit forum bijvoegen maar er staan diverse tips in dit draadje: viewtopic.php?t=39341)
Nu kan het inmiddels wel. Dan hoef je niet naar gegevens te vragen.
Ondertussen gaan er al een aantal mensen mee dus nog even de topic naar boven voor dit leuke rondje.

Gr. Robert
Heb je een datum dat je dit rondje gaat fietsen of lees ik daar overheen?
Dat is idd wel handig.
Het is zondag 21-04

gr. Robert
Het liefst wil ik op tijd vertrekken rond 9.00 uur maar kan rekening houden met mensen die verder weg moeten komen.