Langzamerhand komt de lente er aan, de grasmaaier kan weer uit de schuur, alsook ander tuinmateriaal.
Erg genieten is het, maar de zon kan ook zorgen voor wat lichte ongemakjes ... ik krijg er al snel tranende ogen van. Een goede zonnebril brengt dan soelaas.
Ik ben toe aan een nieuwe sport zonnebril voor algemeen gebruik maar ook tijdens fiets en vooral motorritten.
Info leert me dat er veel mogelijkheden zijn.
Wat ik lastig vind is kiezen voor meekleurende of niet meekleurende glazen.
Ik heb een Julbo op mijn neus gehad met donkere glazen, dit vond ik te donker.
Meekleurend zou dan misschien toch beter bij me passen. Twee merken die er uit springen: Julbo en Evil Eye.
Welke zonnebrillen dragen jullie? Wie heeft ervaring met een van de merken of met beide?
Evil Eye is wat duurder, is het dat ook waard is dan de vraag.
Erg genieten is het, maar de zon kan ook zorgen voor wat lichte ongemakjes ... ik krijg er al snel tranende ogen van. Een goede zonnebril brengt dan soelaas.
Ik ben toe aan een nieuwe sport zonnebril voor algemeen gebruik maar ook tijdens fiets en vooral motorritten.
Info leert me dat er veel mogelijkheden zijn.
Wat ik lastig vind is kiezen voor meekleurende of niet meekleurende glazen.
Ik heb een Julbo op mijn neus gehad met donkere glazen, dit vond ik te donker.
Meekleurend zou dan misschien toch beter bij me passen. Twee merken die er uit springen: Julbo en Evil Eye.
Welke zonnebrillen dragen jullie? Wie heeft ervaring met een van de merken of met beide?
Evil Eye is wat duurder, is het dat ook waard is dan de vraag.