Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Links van homepage werken niet - Forum Wereldfietser

Links van homepage werken niet

Gisteravond was ik weer eens sinds lange tijd op de homepage, maar daar deden de links, ook het menu, het niet op mijn Android-tablet. Browser in beide gavellen Firefox. Ik dacht dat het aan mij lag. Nu constateer ik dat de links het ook niet doen op mijn Windows-PC. Ligt het aan mij?

Het enige dat het doet op de homepage is het irritante verspringen van de achtergrondfoto met de verwarrende woorden die daar op staan. De woorden verspringen namelijk van Nieuws naar Activiteiten, Blog, Forum etc. terwijl de pagina zelf (gelukkig) niet verspringt. Eronder staat dan wel Activiteiten maar het is wel gewoon verwarrend.
Safari op iPad doet het wel.
Voor mij werkt het wel Leon, in Firefox. Werkt zowel op Linux-laptop als Android telefoon.
Heb je toevallig een nieuwe add-on toegevoegd aan Firefox?
Niet recent.
Ik heb wat gecontroleerd. Als ik I Don't Care About Cookies uitzet werkt het wel. Dan weet ik dat. Ik heb het als uiitzondering opgenomen.
Het gebeurt zelden dat een website er niet door werkt.

Ne het opnemen als uitzondering is er wel iets raars. Dan krijg ik dus de cookie-popup te zien. Ik kan dan helaas niet voor 'alleen noodzakelijke cookies' kiezen. Maar als ik voor Instellen kies en alle opties wegklink doet de website het wel.
Ook bij mij werken de links op Ipad met Safari. Op mijn Samsung-telefoon werken de links wel, maar niet correct. De link naar Tijdschrift en de link naar Lezingen leiden naar de pagina Externe account aanmaken voor aanmelden van een activiteit.
harriewbd schreef:
wo 24 jan, 2024 14:40
Op mijn Samsung-telefoon werken de links wel, maar niet correct. De link naar Tijdschrift en de link naar Lezingen leiden naar de pagina Externe account aanmaken voor aanmelden van een activiteit.
Klinkt als dat je op je Samsung niet ingelogd bent en op je iPad wel.
Jarno schreef:
wo 24 jan, 2024 14:47
harriewbd schreef:
wo 24 jan, 2024 14:40
Op mijn Samsung-telefoon werken de links wel, maar niet correct. De link naar Tijdschrift en de link naar Lezingen leiden naar de pagina Externe account aanmaken voor aanmelden van een activiteit.
Klinkt als dat je op je Samsung niet ingelogd bent en op je iPad wel.
Klopt inderdaad wat je zegt. Blijft zo dat de links, als je niet ingelogd bent, een enigszins onduidelijke pagina opleveren, die dan niets meer zeggen over lezingen en tijdschrift.
De cookie-popup voldoet niet aan de wet: alles afwijzen is meer werk dan alles accepteren.

Als je niet bent ingelogd en op Tijdschrift of Lezingen klikt, kom je onderaan een pagina met een loginformulier terecht, en mis je de context die bovenaan die pagina wordt gegeven. Je zou dus gewoon bovenaan de pagina terecht moeten komen.
ik lees de titel van dit topic en denk: dan probeer je het toch rechts? en: lekker rustig.