Hierbij aangeboden een buitengewoon bijzondere en mooie fiets. Betreft een custom uitvoering van de Stelbel Rodano. Nauwelijks gebruikt. Absoluut uniek. Mocht je niet bekend zijn met Stelbel, neem dan een kijkje op de website en Instagram pagina van deze Italiaanse framebouwer.

Specificaties:
SRAM Red22 Disc
Columbus gravel fork
Silca framepomp meegespoten in kleur
Chris King Inset balhoofd
Wheels Manufacturing T47 bb
Carbon wielset (gespaakt door Wheeltec) met Onyx Vesper naven (muisstil) en Vittoria Corsa Control 30mm banden
Stuur- en zadelpen Deda Superleggero in kleur meegespoten
Stuur Deda Zero100 42 cm, meegespoten
Look Xtrack racepedalen
Brooks Cambium C13 zadel
Stuurlint Tune DahuSkin
Alpitude Stelvio v2 carbon computerhouder
Silca titanium bidonhouders
Spurcycle bel

Fiets is tevens behandeld door The Bike Protector. Behandeling 2 in dit geval. Desgewenst zie website voor meer info.

Custom: deze fiets heeft ruimte voor banden t/m 38 mm. Waarschijnlijk nog wel iets meer. Hierdoor is de fiets breed inzetbaar. Daarnaast lopen kabels binnendoor en zit er een T47 BB op.

Voor geometrie zie bijgevoegde afbeelding. Betreft framemaat 57. Ter referentie: ik ben normaal geproportioneerd. Benen iets korter dan gemiddeld, torso weer iets langer. Mijn lengte is 180 cm. Fiets is geschikt voor personen van ± 176 t/m 185 cm.

Ik heb er ca. 900 km op gefietst. Door omstandigheden gebruik ik deze fiets helaas nauwelijks. Staat sinds aankoop in huis gestald. Naar lang twijfelen gaat deze fiets in de verkoop. Gaat alleen weg mits ik er een goede prijs voor kan krijgen. Hoeft niet weg.

Fiets is in het voorjaar van 2021 met kunde en zorg opgebouwd door Wielerstudio Roel Zwolle. Nieuwprijs 7800 euro. Vaste prijs 5500 euro. Facturen aanwezig.

Foto's zijn genomen ten tijde van oplevering. Fiets ziet er nog als nieuw uit. Op het balhoofd en pomp zit een kleine beschadiging.

Vragen bij voorkeur via DM.

Bijlagen