Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje 2024 - Forum Wereldfietser

fietsmaatje 2024

Hallo Allemaal,

Ik denk laat ik maar op tijd een bericht doen voor een fietsmaatje in 2024.
In ieder geval ben ik er wel achter dat met meer fietsen wel gezelliger is (voor mij dan).
In 2023 diverse leuke tochten gedaan met een fietsmaatje dus wederom ben ik op zoek naar iemand met de dezelfde klik voor mooie tochten.
Dat het een man of vrouw is maakt mij niet uit.
De bestemming maakt mij ook niet uit dus is altijd bespreekbaar.
De tijd is Juni voor een langere tocht (2/3 weken) en wellicht een lang weekend voor een tryout.
Ook September kan een optie zijn voor een langere tocht.
Zelf fiets ik op een Specialized Tero-X met een Tout-Terrain fietskar.
De fiets heeft wel ondersteuning maar gebruik bijna altijd maar 15%.
Altijd zal ik mij aanpassen aan een traditionele fietser.
Zelf ben ik wel een echte kampeerder maar bij extreem weer is een bed ook welkom.

Ik zoek dus mensen die dezelfde gedachte hebben en graag een tocht willen fietsen met meerderen.
Zelf ben ik 55 met een goede conditie en fiets graag dag afstanden tussen de 70 en 100 km.
Kom uit Twente en ben naast tour fietser ook een MTB-rijder die graag in de winter ook veldtourtochten rijd.

Graag kom ik dus in contact met mensen uit heel Nederland of België die met dezelfde gedachte lopen.
Reageer via hier of PB dan plannen we een keer een dag in om te fietsen voor een kennismaking.
Of is er een groepje die plannen heeft voor 2024 waar ik mijn bij kan aansluiten ook welkom.

Gr. Robert
In de tussentijd al een aantal mensen leren kennen met leuke plannen.
Er kwam iemand met een idee om een route in Denemarken te fietsen voornamelijk langs de kustplaatsen.
Zelf wil ik nog altijd naar Praag/ vanaf Praag of rondje Tsjechië doen.
Een bus van Cycletours rijd naar Praag en ook weer terug dus een mooie kans dit land te verkennen.
Of van Praag richting de Limes route terug naar Nederland.
Zelf wil ik in 2025 of 2026 de gehele Limesroute gaan fietsen dus kan ik gelijk een stukje ontdekken vanuit Praag.

Misschien zijn er fietsers met dezelfde plannen of misschien heb je zelf een route die goed bij mijn plannen aansluit.

Gr. Robert
Beste Robert,

Ik ben ook op zoek naar een fietsmaatje m/vr voor Denemarken en om dan in Shelters te gaan slapen (die zijn er heeeel veel die de shelterapp) en de meeste zijn gratis of kosten heel weinig.
Ik ben wel wat beperkt met fietsen en heb een vouwfiets een e-bike en kan fietsen tot max 60 a 70 km ivm het opladen. Ik fiets dan ook in de eco-stand. Ik ben een vrouw van 69 jaar en heb veel fietservaring. Ik heb nog geen route uitgestippeld, maar alles is in overleg bespreekbaar. Ook heb ik nog geen datum en tijd geprikt en kan gaan wanneer is wil. Zelf had ik gedacht zo rond mei, juni te gaan?
Als er belangstelling is dan hoor ik het graag,

Gr Jose
Hallo Jose,

Helaas beperk ik deze maanden mijn fietsreizen tot de lange weekenden.
Ik heb mijn vrouw beloofd dit jaar met haar mee te gaan naar Samos.
Haar leg ik op het strand en ik ga fietsen met mijn MTB.
Overnachten doe ik eigenlijk altijd in mijn tent.
Ik zit nog wel te denken aan een fietstocht in September.

gr. Robert