Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje Noorwegen - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje Noorwegen

Hallo fietsers!

Ik heb overwogen om alleen te gaan fietsen in Noorwegen en het kan ook prima heb ik gehoord, maar het lijkt het me toch niet zo gezellig. Dus, welke leuke man of vrouw heeft zin om met mij mee te gaan?
2 tot 3 weken in augstus. Vliegen aller-retour op Oslo, van daar uit een mooie ronde rijden, (wild)-kamperen/ koken, afstand niet belangrijk maar ik schat 50-90km per dag, afhankelijk van de zwaarte van het traject, af en toe een rustdag op een mooie plek. Genieten en gewoon lekker fietsen. Samen kunnen lachen :lol: vind ik ook belangrijk.


Sabine

34 jaar
Utrecht

Wie oh wie voelt er wat voor om met Sabine te gaan fietsen in Noorwegen?

Wellicht dat jullie elkander dan bij het Voorjaarsweekend te Den Hout, zie http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=55
en/of tijdens de Hemelvaarttrektocht te Friesland, zie http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=55
kunnen ontmoeten.

Groet, Rena :wink:

Hoi Sabine

Ik ben vorig jaar geweest in Scandinavie, erg de moeite waard. Ik zou er nog wel eens heen willen, hoewel ik planne had voor Zuid-Europa. zit je vast aan augustus? Ik heb tijd in september en eind juni/juli?

Gr Bas 35 jr
e-mail; bf63.smit@12move.nl

Hallo Bas,

ik zit niet vast aan augustus. Maar dat lijkt me de beste tijd om te gaan, gezien de weersomstandigheden en de muggen...
Ik heb je ook een e-mail gestuurd.

Gr. Sabine

Jaap, bedankt voor je PB-tje!

Hoi Sabine en Bas,

Ik heb in augustus en september vrij. Wat een luxe hé? Ik wil die twee maanden doorbrengen in Noorwegen. Start in Oslo, dan de Hardangervidda en Jotunheimen en daarna omhoog naar de Lofoten.

Het eerste deel zouden we dus samen kunnen doen, als jullie ongeveer dezelfde plannen hebben als ik. En het jullie leuk lijkt met (voorlopig) z'n drieën op pad te gaan, natuurlijk.

Ik heb wel aardig wat reiservaring, maar nog niet zoveel fietsvakantie-ervaring. Mijn conditie is wel goed want ik loop veel hard. Dus die 60 à 90 km per dag moet wel lukken.

Wat verder nog? Oh ja, ik kom uit Landsmeer (NH), en ben 41 jaar oud.

Misschien tot mails. Groeten,

Marcel Kuiper
e-mail: kuiper1@xs4all.nl

Robert, ik heb je een pb'tje terug gestuurd. Sabine

Marcel, ik heb je een pb'tje gestuurd. Sabine