Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Steekas follow me tandem gezocht met spoed - Forum Wereldfietser

Steekas follow me tandem gezocht met spoed

Beste lezers,

Net voor ons vertrek naar de trein breekt de steekas van de kinderfiets af. Deze is speciaal omdat daar twee draagbouten aan kunnen voor een follow me tandem.

Is er toevallig iemand in omgeving Amersfoort die er een te koop heeft of van wie wij hem mogen overnemen?

Wij reizen nu met de trein naar Amersfoort en pakken morgen vroeg de trein naar Berlijn.

We horen het heel graag.
16913020524775207974092680859835.jpg
alternatief: kijk bij een bouwmarkt in Amersfoort (tegenwoordig ook op zondag open) of je een draadend kunt kopen met de juiste schroefdraad. zaag die op lengte en maak zo een vervangend onderdeel.
maak gelijk een tweede om als reserve mee te nemen.
maar ik zie nu dat je het afgebroken stukje er nog uit moet zien te krijgen....

of kijk of er bij Amersfoort op Marktplaats een FollowMe te koop staat, benader de verkoper en kijk wat er te lenen valt.

dit is van het voorwiel van de in te haken kinderfiets?
(geen sterke constructie... linke soep want als dit al fietsend breekt, klapt het kinderfietsje om... (ik heb een follow me gehad, maar zie dit onderdeel voor het eerst). ik zou de vooras van het kinderfietsje vervangen door een vaste as en daar de follow-me-moeren (met uitstekende deel) op zetten. )

succes!!
Ja ik vond het al super kwetsbaar ogen. De as zit niet eens geheel in de buis. Maar ik moet inderdaad het gehele stuk hebben. Ik zal eens op MP kijken. Dank.

Ik had de inbus enkel aangedraaid tot weerstand. Dus niet doorgedrukt. Blijkbaar teveel.
De kleine spaak is onze redding. Zij brengen er eentje naar station Harderwijk. Wat een helden.
Dat mag je wel zeggen want op zondag zijn ze dicht, en bezoek is op afspraak
https://dekleinespaak.nl/