Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Stevens Randonneur heren maat 61 - Forum Wereldfietser

Te koop: Stevens Randonneur heren maat 61

Helaas ben ik genoodzaakt mijn Stevens fiets te koop aan te bieden, omdat ik afgelopen vakantie niet meer in staat bleek mijn vrouw op de elektrische fiets bergop bij te benen.

De Stevens Randonneur is lichtgewicht (13kg), heeft een sportieve zitpositie (framehoogte 61 cm, geschikt voor 1.85 - 1.95m) en voorzien van uitstekende onderdelen, zoals de Deore Trekking 3-speed voorderailleur, de XT 10-speed achterderailleur en de hydraulische Shimano remmen. De spatborden zijn licht en stevig. De goede verlichting werkt op een naafdynamo in het voorwiel. Extra voorzien van verstelbare Ergotec stuurpen, AXA Defender slot, eenvoudige fietscomputer en snelbinders.

Fiets is precies 2 jaar oud (juli 2021) en heeft een nieuwprijs inclusief accessoires van 1700 euro.

Ik heb hem te koop voor 999 euro.

De fiets is te bezichtigen in Rotterdam

Foto's op:
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... randonneur
Keko57 schreef:
zo 16 jul, 2023 19:59
Helaas ben ik genoodzaakt mijn Stevens fiets te koop aan te bieden, omdat ik afgelopen vakantie niet meer in staat bleek mijn vrouw op de elektrische fiets bergop bij te benen.
Meer bagagegewicht naar de ebike en meer volume naar de niet-ebike geen optie meer? Ook kritisch naar de paklijst kijken kan misschien nog helpen, bijvoorbeeld met behulp van het Paklijst-topic hier op het forum:

viewtopic.php?t=35033

Mocht dat allebei toch niet genoeg blijken te zijn, succes met de verkoop dan! (-: