Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot V voor Noorwegen Zweden Denemarken - Forum Wereldfietser

Reisgenoot V voor Noorwegen Zweden Denemarken

Hoi ik heet René uit Eindhoven.59 maar jeugdig ingesteld en houdt van de ongerepte natuur als ex schaapherder en biologische boer..

Trotse bezitter van een Surly Bike type Ogre met een gravel stuur.

Vorig jaar ben ik innoorwegen en Zweden gewees en deels Denemarken.

Graag wil ik weer zulk een ronde maken en graag met een avontuurlijk ingestelde vrouw die net als ik natuur minnend is.
Om samen vrij te camperen en of deels op een leuke camping.
Met de Holland Norway Line oversteken naar Kristiansand, richting Noorden van Noorwegen
om na een 600 tal km over te steken naar Zweden en dan afzakken naar het zuiden een beetje midden door dan.

Ik heb alle tijd dus dat is voor mij geen probleem om er zo dus geen race toer van te maken..

Dit weekend ga ik mij wat los trappen in Nederland en bezoek wat natuur kampings, wie weet kunnen we elkaar zo wat leren kennen bij interesse ??

Ps Aftasten van wat goede weervoorspellingen vooruit zichten is ook belangrijk want het kan daar langere tijd slecht weer zijn ook in Noorwegen, oversteek boeken tijdig hoort bij de planning ook.

Hartelijke groet René
Ha Rene, ik wil volgend jaar ook in Noorwegen fietsen. Eerst naar zkristiansand richting Oslo… misschien Olavsroite naar Trondheim. Ok wil in orincipe alleen gaan maar stuk samen fietsen kan ook leuk zijn. Ik ben net terug van 2 dagen Engeland… en denk dat ik Noorwegen wel aan durf😉ik ben nog net 59 en voor het derde jaar asn het gietsen… en hoop nog mooie tichten te maken met of xonder fietsmaatjes… Eens contacten?

Hartelijke fietsgroet van Suzan