Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Plaatjes in Privé Berichten - Forum Wereldfietser

Plaatjes in Privé Berichten

Hallo, ik probeerde in een PB een plaatje mee te sturen en kwam erachter dat het alleen met een link kan en niet als bijlage (uploaden) zoals op het forum. Is dit beleid of iets dat niet ingesteld is bij het configureren van het forum?
Als ik plaatjes bij een pb wil toevoegen pak ik wel eens een forumpost van een paar dagen geleden en voeg ik ze daaraan toe door een edit. Vervolgens verwijs ik de pb-ontvanger met een link naar die forumpost. Zodra de plaatjes door de pb-ontvanger gezien zijn, en eventueel opgeslagen op een eigen computer/smartphone/et cetera, kunnen ze weer uit de forumpost verwijderd worden.

Omslachtig? Jazeker. Maar zo heb je geen externe plaatjeshost nodig en hoef je niet te gaan mailen of WhatsAppen ;)

Zou best handig zijn als het direct in een pb'tje zou kunnen. Misschien dat ze ook weer snel automatisch verwijderd kunnen worden? Anders wordt het misschien erg veel data wat alleen de verzender en de ontvanger kunnen zien?
Dat is handig gevonden. 👍

Hopelijk is het iets dat ze kunnen aanzetten.
Eens.
Zou ik ook wel graag willen.
We gaan het aanzetten jongens. We zullen wel zien of het niet al teveel data oplevert maar ik denk dat het wel mee zal vallen.

Groet,
Phillip
Bedankt. Ik doe het niet vaak, dus die enkele keer dat het nodig is is het wel handig.
Wereldfietser beheer schreef:
do 08 jun, 2023 14:28
We gaan het aanzetten jongens. We zullen wel zien of het niet al teveel data oplevert maar ik denk dat het wel mee zal vallen.
Zijn de plaatjes in privéberichten wel veilig? Zover ik weet staan de plaatjes op nummervolgorde of iets dergelijks, dus als die van de privéberichten erbij komen zou je ze zo van de site kunnen rippen. Ik heb even geen tijd om dat na te kijken.
Als je het niet wil delen, moet je het niet op internet zetten.
Het heet juist privéberichten omdat ze privé zijn. Dus als (als) de plaatjes erbij dan niet privé zijn en dat staat er niet met olifantenletters bij vermeld dan is dat wel een dingetje.