Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Leuke camping gezocht omgeving Veluwe - Forum Wereldfietser

Leuke camping gezocht omgeving Veluwe

Hallo iedereen,

Normaal lees ik hier veel en bericht weinig. Moet ik mij nog ergens netjes voorstellen? Ik wil een aantal dagen fietsen in omgeving Veluwe en zoek een rustige camping liefst in of tegen een bos. Zwembad en animatie hoeft niet :wink:

Weet iemand een leuke camping? Andere tips over de omgeving zijn zeker welkom.

Groetjes,
Hid
in Drie, van Natuurmonumenten of Staatsbosbeheer. met prachtige bossen in de omgeving.
lekker eten bij het Boshuis = restaurant.
of (vind ik nog beter, ik bedoel: veel leuker:) 't Jagersnest aan de Drieerweg, stukje richting Ermelo
tja de veluwe is best groot..

Boshuis Drie; daar moest je vroeger zeker een appeltaart nemen! Is dat nog altijd zo? ga ik er weer eens langs :D

Verder mooie herinneringen aan Nieuw Soerel, helemaal in het noorden, voor dagtochtjes ook een mooi punt om een rondje ijssel of randmeren mee te pikken.
Kijk in het groene boekje van de natuurkampeerterrein. Daarin treft je 13 geschikte terreintje voor fietsers op de Veluwe.
Je kunt ook kiezen voor een tocht van terrein naar terrein.
www.natuurkampeerterreinen.nl.
kijk eens eens hier


https://www.kampeerclub.nl/
Bedankt voor alle reacties. De komende week zijn de voorspellingen top, dus tassen op de fiets en gaan 8)