Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar museum Camille Claudel. - Forum Wereldfietser

Fietsen naar museum Camille Claudel.

Hallo,

ik wil begin september naar het museum van Camille Claudel fietsen in Nogent sur Seine. Ik wil de route volgen van Langs oude wegen en pelgrimssteden voor de eerste zes dagen. Na zes dagen wijk ik van de route af en ga richting Nogent sur Seine. Is iemand geïnteresseerd om (een deel van de route) mee te gaan? Dagafstanden gem. 70 km en kamperen. Terugweg ben ik nog niet uit. Mogelijk dat ik naar Troyes fiets en daarvandaan de fietsbus neem naar Utrecht.


Nogent sur Seine ligt ter hoogte van Parijs. Camille Claudel was een zeer getalenteerd beeldhouwster, de minnares van Auguste Rodin en heeft vele beelden voor hem gemaakt. Rodin was erg jaloers op haar, omdat zij de beelden een ziel (bezieling) kon geven. Iets wat Rodin nooit heeft gekund. Het museum laat o.a. eigen werk van Camille zien na de breuk met Rodin.
Hee,

Het lijkt me erg leuk om mee te fietsen, ik had een beetje hetzelfde plan alleen begint in september mijn school weer dus was ik van plan van om 20 aug tot 3 september te gaan. Ik weet niet of dat mogelijk is voor jou?

Groetjes Emma (22)
hallo Emma, ik was al van plan om eerder te vertrekken ivm een korte cursus die begint op 4 september. ik ben momenteel op fietsvakantie naar Praag, kan ik je mailen na 4 juli?
ps ik ben wel een stuk ouder dan jij, 65 jr. mij maakt het niet uit, maar voor jou misschien wel?
Hoii Vivian,

Leeftijd maakt voor mij niks uit! Tuurlijk je mag me altijd mailen! Ik hoor graag van je

Misschien ook wel leuk om wat meer over mij te weten. Ik studeer verpleegkunde en loop nu stage op de neurologie afdeling in het lumc. Ik zit in mijn laatste jaar dus ik slaag in februari als het goed is. Verder vind ik het leuk om piano te spelen, creatief te zijn en buiten te fietsen, wandelen noem maar op.
Succes nog even met je fietstocht :)


Groetjes Emma
Hallo Emma,
Door familie omstandigheden ga ik niet in augustus naar Frankrijk. Vanwege dezelfde omstandigheden moest ik ook helaas mijn fietstocht naar Praag afbreken. Ik wens je veel succes met je fietstocht en mocht je niemand kunnen vinden om mee te gaan, dan wil ik je aanraden om alleen te gaan. Dat isgoed te doen en het kan de wijze waarop je in het leven staat volkomen veranderen.
Maar misschien ben je al vaker alleen op pad geweest.

Groetjes, Vivian