Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stuurtassen - Forum Wereldfietser

Stuurtassen

Dag allemaal.. vraagje over stuurtassen.
Eerste vraag hebben ortlieb en vaude stuurtassen, zelfde klik systeem?
Tweede vraag,, mijn11jarige ortlieb classic 6,5l (rode) stuurtas is nogal versleten en map case helemaal...nu zou ik nieuwe tas kopen, maar met bij passende map case, is dat mogelijk? En indien zelfde koppeling, zou ik ook overwegen voor de tas klickfix daypack box 8l...indien zelfde koppeling

Iemand ervaring in een van de tassen?of andere ideeën om route boek te bevestigen,,,,
Gebruik je oude kaartentas, prik een paar gaatjes in je nieuwe tas en bevestig de zaak met behulp van een paar sleutelringen.
Wij gebruiken Ortlieb en Klickfix houders voor zowel Ortlieb als Vaude stuurtassen.
Maak anders een foto van jouw stuurhouder, oudere Ortlieb en Klickfix schijnt niet samen te gaan.
Ortlieb en klickfix werkt prima, Vaude met Ortlieb stuurhouder werkt niet.
Dan hebben jij waarschijnlijk een andere stuurhouder dan die ik heb, hier functioneert het wel.
Ortlieb heeft door de jaren heen verschillende stuurhouders gehad, een pdf met een overzicht vind je onder de kop Welke ORTLIEB-stuurtas past op welke houder? op https://www.ortlieb.com/nl_nl/service/faq