Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 14 mei 2023 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 14 mei 2023

Hallo fietsers,
Aanstaande zondag is het weer tijd voor een Rondje Groningen. De weersvoorspellingen op dit moment (vrijdag) zijn goed met een graad of 20 en een oostenwind met windkracht 2. We verzamelen zoals gebruikelijk om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation van Groningen. We fietsen dan een rondje van ong. 75 km. Wie fietst er mee en heeft een leuke route met een handige koffiestop erin?

Tot zondag,
Groet, Petra.
Hoi, ik ga mee en ik wil wel een rondje bedenken. Wordt dan hogeland.
Marianne
Wij fietsen ook graag weer mee.
En zijn benieuwd naar het rondje.
Tot zondag,
Geke & René
Eindelijk fietsen in zomeroutfit en zonnebrand.
Ik ben van de partij.
Op naar het Hogeland. ( altijd mooi)
Cilia
Ben er ook !
Bert
Ik ga ook graag weer mee!
Groet,
Maaike
Tot morgen!
Edith
Ik ga ook graag mee! Tot morgen :)
En ik kom ook,

Kees
Ik fiets ook mee. Tot straks.
Annelies
Wij fietsen ook mee. Tot straks. Ronnie en Linda.
Hallo,
Lekker weer, niet al te veel wind en ja, dan komen er veel fietsers die wel een rondje mee willen fietsen. Daarom startten we vandaag met zijn vijftienen: Marianne, René en Geke, Cilia, Annelies, Rikie, Josje, Bert, Kees, Maaike, Edith, Ronnie en Linda, Marten en ik. Eerst de stad door en bij Dorkwerd over het kanaal, vanwege een omleiding (Oostum afgesloten) een lusje gereden en door Garnwerd richting noorden. Slingerdeslang, veel achter elkaar want veel tegenliggers vandaag. Door Leens en in Houwerzijl bij de Theefabriek uitgebreid aan de koffie/thee/cola/sunny bunny met allerhande taartjes erbij. Gelukkig deze keer geen wespen, maar wel een hoop vliegen. Na een lange stop met zijn veertienen hop weer op de fiets, door Zoutkamp, over Elektra en bij Oldehoven nog even een boterhammenstop bij de molen in het pittoreske centrum (met ook een centraal gelegen huis met uitdagende mogelijkheden, authentieke elementen en een lichte zolder (lees: een krot)). Daarna fietsten we lekker door via Noord- en Zuidhorn, over een stukje fietssnelweg en binnendoor naar Leegkerk en via Vinkhuizen de stad weer in. Een heerlijke dag! En precies 75 kilometers op de teller; Marianne bedankt voor deze verrassende en mooie route.
Groet, Petra.
Route vandaag.
(Met Dank aan Ronnie en Linda)
4DF085B4-D21E-4E9A-945C-7B40F509804E.jpeg
3BF61271-B919-45F9-AAE9-FCDEEEE90CF6.jpeg